رونمایی از اپلیکیشن وارنا بوم، سامانه بانی‌شو و صندوق نذر اشتغال مرد میدان

اپلیکیشن وارنا بوم با هدف معرفی کسب و توانمند سازی کسب و کارها، سامانه بانی شو با هدف مدیریت و سامان‌دهی خیریه‌ها و صندوق نذر اشتغال مرد میدان با هدف حمایت از کسب و کارهای نو پا و خانگی در شهرستان ورامین ایجاد شده است.

با حضور مجید درویشی فرماندار و حجت‌الاسلام والمسلمین محمودی امام جمعه شهرستان ورامین، معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ورامین، جمعی از مسئولان ادارات و خیرین نیکوکار اپلیکیشن وارنا بوم، سامانه بانی شو و صندوق نذر اشتغال مرد میدان رونمایی شد.

مجید درویشی در این مراسم که صبح یکشنبه ۱۵ اسفند ماه خاطرنشان کرد: بنده به سهم خود از تلاش‌های جوانان نخبه شهرستان برای ایجاد این  سه نرم افزار کاربردی وارنا بوم ، سامانه بانی شو و صندوق نذر اشتغال مرد میدان که در جهت پیشرفت شهرستان قدم برداشته اند تشکر می کنم.

نماینده عالی دولت در ورامین بیان کرد: نرم افزار  وارنا بوم، سامانه بانی شو و صندوق نذر اشتغال مرد میدان حاصل تلاش و کوشش جوانان شهرستان است که پس از سال‌ها امروز به ثمر نشست و می‌تواند با توجه به ظرفیت‌هایی که وجود  به عنوان نمونه‌ در کل کشور اجرا شود.

فرماندار ورامین اظهار کرد: برگزاری و رونمایی این چنین برنامه‌ها، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه شهرستان را به فعل می‌رساند و در این راستا باغ نوآوری ورامین به عنوان فضایی تبدیل شده است ؛ برای استارتاپ، کسب و کار ها و جوانان و می‌تواند مطلعی برای شتاب دادن و حمایت از کسب و کار ها باشد.

درویشی یادآور شد: در مدت ۱۰۰ روزه ای که‌ به عنوان فرماندار ورامین به مردم شریف ورامین خدمت گذاری کرده ام با برگزاری جلسات مختلف با نخبگان و جوانان، به این چنین موضوعات اهتمام ورزیده ام و در حمایت از آن‌ها تلاش می کنم.

بر اساس این گزارش، اپلیکیشن وارنا بوم با هدف معرفی کسب و توانمندسازی کسب و کار ها، سامانه بانی شو با هدف مدیریت و سامان دهی خیریه‌ها و صندوق نذر اشتغال مرد میدان با هدف حمایت از کسب و کار های نو پا و خانگی ایجاد شده است.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۶:۲۵
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1400121511768
  • خبرنگار : 50291

برچسب‌ها