با حضور استان‌های شمالغرب کشور؛

مسابقات ورزشی کارکنان دولت در بخش بانوان آغاز شد

مسابقات ورزشی کارکنان دولت شمالغرب کشور به میزبانی اردبیل در بخش بانوان آغاز شد.

سرپرست مسابقات ورزشی کارکنان شمالغرب کشور در اردبیل در مراسم آغاز این مسابقات اظهار کرد: استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، زنجان و کردستان به همراه اردبیل در این رویداد ورزشی حاضر شدند تا در 3 رشته بخش بانوان رقابت‌های خود را انجام دهند.


رویا تیموریان تصریح کرد:‌ در 2 روز برگزاری این مسابقات 100 نفر از بانوان ورزشکار ادارات مختلف در رشته‌های آمادگی جسمانی،‌ والیبال و تنیس روی میز با هم رقابت می‌کنند تا چهره قهرمان این مسابقات در رشته‌های مختلف معرفی شود.


وی تصریح کرد: در نخستین روز این مسابقات و در رشته آمادگی جسمانی کارکنان استان‌های آذربایجان شرقی، زنجان و اردبیل به ترتیب اول تا سوم شده و در تنیس روی میز نیز کارکنان زن شاغل ادارات آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان جایگاه‌های اول تا سوم را کسب کردند.


سرپرست مسابقات ورزشی کارکنان شمالغرب کشور در اردبیل سطح این مسابقات را مناسب و مطلوب ارزیابی کرد و گفت: سعی کردیم تا میزبانی شایسته برای ورزشکاران زن کارمند باشیم تا در گروه سنی مختلف زنان شاغل بتوانند با تحرک و ورزش به کارآمدی بیشتر در عرصه شغلی خود دست پیدا کنند.


تیموریان افزود: در 3 روز گذشته نیز این مسابقات در بخش آقایان و در 5 رشته به انجام رسید تا تکلیف تیم‌های برتر مشخص و سال آینده در مسابقات کشوری حضوری قدرتمندانه را تجربه کنند.


وی خاطر نشان کرد: ورزشکاران زن استان اردبیل نیز در این رقابت‌ها با آمادگی کامل حاضر شده و سعی دارند در رقابت با حریفان پیشی گرفته و توان خود را به نمایش بگذارند.


انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۵:۱۷
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400121511688
  • خبرنگار :