مسابقات قهرمانی کشور پاراوزنه برداری مردان آخرین فرصت برای راهیابی به تیم ملی

بیست و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور پاراوزنه برداری مردان به مناسبت بزرگداشت مرحوم سیامند رحمان امروز(چهارشنبه) با حضور ۸۴ وزنه بردار از ۲۲ استان تحت نظر IPC در محل فدراسیون در حال برگزاری است و تا روز پنج‌شنبه ادامه خواهد داشت، این مسابقات آخرین فرصت برای حضور در تیم ملی است.

محمدرضا گلشنی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور پاراوزنه برداری مردان که آخرین فرصت برای ورزشکاران جهت حضور در تیم ملی است، کلیه افراد شرکت کننده ۷۲ ساعت قبل از حضور در مسابقات باید تست PCR می‌دادند تا شرایط حضورشان در رقابت‌ها فراهم می‌شد.

او گفت: با توجه به این که قرار است تیم ملی پاراوزنه‌برداری جوانان را نیز تشکیل دهیم، این مسابقات در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان طی دو روز برگزار می‌شود و استعدادهای برتر به منظور پشتوانه‌سازی و تقویت تیم ملی بزرگسالان شناسایی و به تیم ملی جوانان دعوت خواهند شد.

گلشنی اضافه کرد: مسابقات قهرمانی کشوری فرصت مناسبی است برای تمام وزنه بردارانی که امکان حضور در تیم ملی را نداشتند تا با شرکت در این رقابت‌ها و کسب حد نصاب رکورد ورودی، دوباره به تیم ملی راه پیدا کنند.

وی در پایان گفت: با توجه به محدودیت‌های کرونایی سعی کردیم سهمیه‌های کمی را به استان‌ها بدهیم تا مشکلی برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور نداشته باشیم که البته با وجود شرایط سخت، استقبال وزنه برداران راضی کننده بود.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۳:۰۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400121108503
  • خبرنگار : 90047