کلنگ ساخت دانشگاه آزاد در فردیس به زمین زده می‌شود

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی البرز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی البرز در حوزه تحصیلات تکمیلی سعی در ایجاد رشته‌های میان رشته‌ای داشته است.

به گزارش ایسنا، حسین کلانتری خلیل‌آباد روز چهارشنبه ۱۱ اسفند در جلسه شورای دانشگاه آزاد البرز با اشاره به حضور ۳۹ هزار دانشجو و ۵۰۰ عضو هیئت علمی در دانشگاه آزاد البرز و با بیان اینکه دانشگاه در حال تحقق و ایجاد مزرعه‌ای به وسعت ۲۳ هکتار در ماهدشت برای تولید محصولات سبز و تولیدات دامی است، افزود: همچنین از برنامه‌های آتی دانشگاه می‌توان به سرانه نوآوری مواد در کرج، سرانه نوآوری خودرو در نظرآباد و انرژی‌های زیست پذیر در هشتگرد اشاره کرد.

کلانتری‌خلیل‌آباد افزود: گسترش دوره‌های مشترک با مرکز بین المللی و ایجاد مراکز مطالعه، مدیریت منابع و توسعه سرمایه گذاری‌ها، دوره‌های آموزشی کوتاه مدت و ایجاد مجتمع رفاهی در طالقان و مجتمع رفاهی و آبزی پروری در چالوس و همچنین ایجاد استخر و سالن ژیمناستیک در ضلع غربی دانشگاه هم انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه پزشکی، احداث درمانگاه سیدالشهدا و گرفتن مجوز رشته روانشناسی سلامت در مقطع کارشناسی ارشد و روانشناسی بالینی در مقطع دکتری همچنین تلاش برای ایجاد ۱۲ رشته جدید در حوزه پزشکی، روانشناسی، تربیت بدنی و ... انجام شده است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی البرز در پایان گفت: از جمله برنامه‌های آتی دانشگاه هم عبارت است از ایجاد مرکز خدمات توانبخشی با ایجاد و ارائه خدمات مختلف، ایجاد مراکز مراقبتی با توجه به جمعیت و اینکه جمعیت سالمندان افزایش پیدا کرده، همچنین ایجاد مرکز تعالی کسب و کار و مرکز نوآوری قرآن و عترت.

گفتنی است امروز طی مراسمی کلنگ شاخت دانشگاه آزاد اسلامی فردیس به زمین زده خواهد شد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ / ۰۹:۲۰
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1400121108194
  • خبرنگار : 50022