قهرمان مشهدی بادی‌کلاسیک:

سطح مسابقات کشوری پرورش‌اندام در حد جهانی بود

قهرمان مشهدی مسابقات بادی‌کلاسیک کشوری گفت: سطح داوری و کیفیت مسابقات کشوری بسیار بالا و در حد جهانی بود و خوشحالم که به موفقیت دست یافتم.

سهراب رضازاده در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص کسب عنوان قهرمانی در هجدهمین دوره مسابقات پرورش‌ اندام و بادی‌کلاسیک قهرمانی باشگاه‌های کشور در دسته بادی‌کلاسیک جوانان اظهار کرد: مسابقات روز پنجشنبه برگزار شد و خوشبختانه در اولین دوره مسابقات بادی‌کلاسیک در رده سنی جوانان مقام اول را کسب کردم. داوری رقابت‌های کشوری به سطح جهانی نزدیک است و واقعا از سطح بالای مسابقات سورپرایز شدم.

وی افزود: داوران در کنار اینکه بدن را معیار امتیازدهی قرار می‌دهند، نحوه فیگورگیری، حرکت و نگاه ورزشکار هم برای‌شان مهم است. به نظرم داوری در این رقابت‌ها کاملا عادلانه بود و حاشیه خاصی اتفاق نیافتاد. شاید سطح بک‌استیج خوب نبود اما داوری و کیفیت مسابقات بسیار بالا بود. در بخش بزرگسالان هم شرکت کردم و در جمع ۱۰ نفر برتر هم قرار گرفتم و بعد از آن حذف شدم.

این قهرمان مشهدی در دسته بادی‌کلاسیک کشور گفت: قرار بود قهرمان این مسابقات در بخش جوانان به تیم ملی دعوت شود و در مسابقات کاپ آسیا شرکت کند اما ظاهرا مسابقات کاپ آسیا اصلا رده سنی جوانان ندارد و با وجود قهرمانی اسم من برای تیم ملی اعلام نشد. حتی اگر با وجود پیگیری این اتفاق نیافتد، هرگز متوقف نمی‌شوم و با قدرت و تلاش بیشتر مسیرم را ادامه می‌دهم.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۹ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۳:۲۸
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400120907182
  • خبرنگار :

برچسب‌ها