مدیرکل صدا و سیمای اردبیل:

انیمیشن مرحمت آماده پخش است

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: انیمیشن شهید مرحمت بالازاده با نام مرحمت آماده پخش است.

ملااحمدی در نشست با مسئولان بنیاد شهید در قالب عقد قرارداد برای تولید فیلم و آثار تلویزیونی در اردبیل اظهار کرد: با اتمام پروژه بزرگ انیمیشن شهید مرحمت بالازاده امیدواریم این اثر فاخر و ارزشمند از شبکه‌های سراسری و استانی پخش شود.

وی شهید نوجوان مرحمت بالازاده را از شهدای شاخص و کم سن و سال توصیف کرد و گفت: باید ابعاد مختلفی از زندگی این نوجوان دلاور پخش شده تا نسل جوان و نوجوان ما بیشتر با این اسطوره شهادت و ایثار آشنایی پیدا کنند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل تصریح کرد: با همکاری بنیاد شهید و حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قرار است تولید آثار فاخر تلویزیونی و کارهای تحقیقی و پژوهشی با حضور نیروی انسانی توانمند در این بخش انجام شده و تولید آثار را به سرعت شاهد باشیم.

ملااحمدی در مورد سریال 15 قسمتی با موضوع دفاع مقدس در اردبیل افزود: 2 تله‌ فیلم «بزرگراه‌» و «تا قهرمانی» با همکاری صدا و سیمای مرکز اردبیل تولید و پخش می‌شود تا علاقه‌مندان از این آثار ارزشمند بهره ببرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز پای کار آمده تا کمک کار ما در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشد که در بخش تحقیق و پژوهش قطعا از ظرفیت هنرمندان وارسته نیز استفاده خواهیم کرد.

ملااحمدی اضافه کرد: تلاش می‌کنیم تا این آثار فاخر تلویزیونی و انیمیشن مرحمت از شبکه‌های پربیننده سراسری نیز پخش شود تا ما بتوانیم به وظیفه خطیر خود در انتقال مواریث دفاع مقدس و سرمایه‌های معنوی شهدا برای نسل‌های پیش رو گامی مؤثر برداریم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل بیان کرد: صدا و سیمای مرکز اردبیل تلاش می‌کند تا با تولید و پخش آثار ارزشمند در حوزه دفاع مقدس و ایثار و شهادت بیش از گذشته ادای دینی را به این سرمایه‌های معنوی داشته باشد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۹ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۲:۱۲
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400120907060
  • خبرنگار :