راهنمای رزرو آنلاین هتل اطلس مشهد

همانطور که می‌دانید با توجه به اینکه شهر مشهد، یکی از مسافرپذیرترین شهرهای ایران است و در فصول مختلف سال، خصوصا ایام عید و مناسبت‌های مذهبی، افراد زیادی به این شهر سفر می‌کنند، هتل‌های متعددی نیز در این شهر پهناور ساخته شده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام اسنپ تریپ، یکی از این هتل‌ها، هتل اطلس است. ما در این مقاله قصد داریم این هتل را به شما معرفی کنیم و در پایان بگوییم که چطور می‌توانید هتل اطلس را بصورت آنلاین با مناسب‌ترین قیمت رزرو نمایید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

هتل اطلس مشهد

یکی از هتل‌های اقتصادی مشهد که جزو هتل‌های سه ستاره این شهر نیز می‌باشد، هتل اطلس مشهد است. این هتل قدیمی که در دهه 50 شمسی در این شهر ساخته شده، 8 طبقه است و مجموعا 188 واحد اقامتی برای میزبانی از مسافرانش دارد. این هتل با اینکه از قدیمی‌ترین هتل‌های شهر است، اما در چند سال اخیر با بازسازی‌هایی که انجام داده، توانسته کیفیت بهتری از خدمات را به مسافرانش ارائه دهد. یکی از نکات مثبت این هتل نزدیکی به حرم مطهر امام رضا (ع) می‌باشد و شما حتی می‌توانید از پنجره‌های اتاق، حرم را ببینید. برای صرف ناهار و شام نیز می‌توانید به رستوران یا کافی شاپ هتل مراجعه کنید.

اطراف هتل اطلس

علاوه بر اینکه هر زمان قصد داشتید از هتل اطلس به حرم بروید، نیازی نیست زمان زیادی صرف کنید و می‌توانید با نهایتا پنج دقیقه پیاده روی، خود را از هتل به حرم برسانید، بازار رضا نیز به این هتل بسیار نزدیک است و می‌توانید برای خرید، به آنجا مراجعه کنید. اگر با قطار به مشهد رفتید، این را بدانید که هتل اطلس به ایستگاه راه‌ آهن خیلی نزدیک است و اگر تاکسی بگیرید، در عرض یک ربع می‌توانید خود را به هتل برسانید. اگر قصد داشتید آب و هوایی عوض کنید، می‌توانید با صرف حدود نیم ساعت زمان، به پارک زیبای کوهسنگی بروید و از قدم زدن در این پارک، لذت ببرید. سرزمین موج‌های آبی هم نزدیک 45 دقیقه با هتل فاصله دارد. شما می‌توانید با رفتن به این پارک آبی، هیجان‌انگیزترین تفریحات آبی را تجربه کنید و سفر خود را لذتبخش‌تر نمایید.

رزرو هتل

جهت رزرو هتل اطلس یا دیگر هتل‌ها در شهر مقدس مشهد، می‌توانید به اپلیکیشن یا وبسایت اسنپ تریپ مراجعه کنید. پس از ورود به سایت، باید در بخش هتل داخلی، شهر یا هتل مورد نظر خود را جستجو کرده و تاریخ مورد نظر برای ورود به هتل و خروج از آن را نیز تعیین نمایید. سپس بر اساس لیست پیشنهادی اسنپ تریپ، با بررسی قیمت هتل در مشهد و همچنین دیگر تفاوت‌های هتل‌ها از جمله موقعیت مکانی و امکانات آن، هتل مورد نظر خود را انتخاب و رزرو نموده و با پرداخت هزینه آن بصورت آنلاین، رزروتان را قطعی کنید.

انتهای رپرتاژ اگهی

  • شنبه/ ۷ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۶:۳۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400120705472
  • خبرنگار : 30054