معارفه مدیران عامل برق منطقه‌ای و شرکت توزیع برق استان سمنان

مدیران عامل برق منطقه‌ای استان و شرکت توزیع برق استان سمنان معارفه و از دو مدیرعامل پیشین این شرکت‌ها تجلیل شد.

در این آیین با تقدیر از خدمات علی‌اکبر صباغ مدیرعامل برق منطقه‌ای سمنان، مهندس وفایی به عنوان مدیرعامل جدید برق منطقه‌ای سمنان معرفی شد.

همچنین در این آیین ضمن تجلیل از خدمات موسوی‌زاده مدعامل پیشین توزیع برق استان، مهندس حسینی‌نژاد که پیش از این نیز به عنوان سرپرست توزیع برق استان معرفی شده بود، به عنوان مدیرعامل توزیع برق استان معارفه شد.

مهدی حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان در این آیین با تجلیل سال‌ها تلاش صباغ و موسوی زاده ، گفت: این دو مدیر در این سال‌ها با اقدامات بسیار خوبی به رشد و توسعه استان کمک کردند.

وی با بیان اینکه برای مهندس وفایی و حسینی نژاد در این جایگاه حساس رزوی موفقیت می‌کنم افزود: با توجه به تغییرات اقلیمی زمین و و بالطبع تغییرات جوی در فصول مختلف؛ وظایف و زحمات کارکنان این مجموعه افزایش یافته است که باید خدمت این عزیزان خداقوت عرض نمایم.

معاون استاندار سمنان تصریح کرد: خوشبختانه تعامل بسیار خوبی بین مدیران وزارت نیرو در سطح استان سمنان بر قرار است و همچنین هماهنگی مناسبی بین مجموعه‌ها و استانداری برقرار استکه در نتیجه باعث تسریع بخشیدن به کارها در امور مختلف می‌شود.

حمیدی اضافه کرد:با توجه به صنعتی بودن استان سمنان و مصرف برق در امور صنعتی، انتظار داریم موانع و مشکلات نیروگاه شهید باکری که تاثیر بسیار زیادی در تامین برق استان دارد به سرعت برطرف گردیده و این مجموعه با حداکثر ظرفیت به فعالیت خود ادامه دهد.‌

انتهای پیام

  • شنبه/ ۷ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۱:۲۴
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400120705102
  • خبرنگار :