دادستان کرج:

نگرانی ساکنین اطراف گود حصارک برای ترک منازل برطرف شود

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در خصوص نگرانی ساکنین اطراف گود حصارک برای ترک منازل خود علی‌رغم خطری که این واحدهای مسکونی را تهدید می‌کند، گفت: به فرماندار کرج تأکید کردیم نگرانی‌های مردم را در مورد رها کردن ملکشان برطرف کنند و توافقنامه‌ای بین مالک و مردم منعقد شود و تضمین‌هایی داده شود که مردم با اطمینان محل را ترک کنند.

به گزارش ایسنا، حسن مددی روز چهارشنبه چهارم اسفند در حاشیه کلنگ‌زنی پارکرود کرج که پس از تخریب تعدادی از تصرفات بستر رودخانه به زمین زده شد در جمع خبرنگاران درمورد پرونده کلاهبرداری مسکن مهر هشتگرد گفت:  پرونده‌های کثیر الشاکی طبق دستور قضایی باید هر چه سریعتر در ساوجبلاغ تعیین تکلیف شود.

مددی در مورد توقیف تعدادی پلاک ثبتی در مهرشهر تصریح کرد: برخی مالکین این پلاک‌ها در خارج از کشور بوده‌اند که برای صیانت از این املاک در مقابل جاعلین اسناد، پلاک توقیف و کارگروهی تشکیل شده که درخواست مالکین برای پیگیری بررسی می‌شود.

وی در مورد گودبرداری حصارک اظهار کرد: جلسات متعددی توسط فرمانداری و با تاکید استاندار و دستور مقام قضایی تشکیل شده که مردم نیز باید با توجه به خطرات منطقه همکاری‌های لازم را داشته باشند.

مددی ادامه داد: به مالک برای همکاری تذکر داده شده ولی برای انجام این عملیات عمرانی باید ملک‌ها تخلیه شوند. اعتباری هم توسط شورا و شهرداری برای نقل مکان مردم به محل استیجاری در نظر گرفته شده و به فرماندار تاکید کردیم مبالغ را افزایش دهند. همچنین نگرانی‌های مردم را در مورد رها کردن ملکشان برطرف کنند و توافقنامه‌ای بین مالک و مردم منعقد شود و تضمین‌هایی داده شود که مردم با اطمینان محل را ترک کنند .

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۴ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۴:۰۰
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1400120403324
  • خبرنگار :