به گزارش ایسنا بنابر اعلام تیم یار، این روزهای کرونایی برای مردم بیشتر دنیا فضای کار هم مثل تمام ابعاد دیگر زندگی، رنگوبویی دیجیتالی به خود گرفته است. دورکاری به شیوهی غالب کار کردن تبدیل شده و با خبرهایی که از دنیای متاورس به گوش میرسد، گویا قرار هم نیست به این زودیها جایش را به روزهای پیشین حضور در دفتر کار پس بدهد. غولهای فناوری تمرکز خود را بهجای راهکارهای نرمافزاریِ محلی و مبتنی بر شبکه روی راهکارهای تحت وب و مبتنی بر رایانش ابری گذاشتهاند. به بیان سادهتر و در یک کلام، جهان در حال آماده شدن برای کار کردن از هرکجاست. این یعنی مفهوم دفتر کار مجازی، آنچیزی که شاید امروز در کشورهای توسعهنیافته و در حال توسعه هنوز رونقی در بازار نداشته باشد، بهزودی به خاطرههای شاید ناخوش نسل ما تبدیل خواهد شد.
همین حالا هم اگر کمی دغدغهی اخبار تکنولوژی را در سر داشته باشید، حتما با مفاهیمی مثل متاورس، هوش مصنوعی، واقعیت افزوده و واقعیت مجازی آشنا هستید. با این فناوریها کافیست فقط عینک هوشمندتان را به چشم بگذارید و کارتان را شروع کنید؛ از هرجا و در هر زمان، به دنیای جدید کار خوش آمدید.
فضای کار دیجیتال؛ آیندهی کار
طبق پیشبینی تحلیلگران حوزه فناوری، دورکاری قرار بود تا سال ۲۰۲۶ بهعنوان یک روش جدی و شایعِ کار در جهان مطرح شود؛ اما پدیدهای به نام کرونا این پیشبینی را هفت سال زودتر محقق کرد. دنیای فناوری امروز در حوزهی کسبوکار، شعار تبلیغاتی جدیدی را تجربه میکند: «آیندهی کار». اما این آیندهی کار که از نرمافزارهای دورکاری تا نرمافزارهای مدیریت پروژه به آن متوسل میشوند، تجربهای بسیار فراتر از نرمافزارهای ارتباطی ساده یا مدیریت کارهای روزمره است. هرچه جلوتر میرویم سازمانها بیشتر متوجه نیازشان به ابزاری کامل و جامع برای انجام دیجیتالی «تمام» کارها میشوند، اما کدام ابزار برای دیجیتالی کردن فرایندهای سازمانها راهکاری مناسب و دقیق ارایه میدهد؟
در دو سه سال گذشته نرمافزارهای بسیاری بهمنظور دیجیتالی کردن فضای کار به بازار معرفی شدهاند، اما تقریبا همهی آنها محدود به ارایه چند ابزار ارتباطی و مدیریت پروژه بودند. این ابزارها برای دیجیتالی کردن فرایندها و جریانهای کاری، گرهای از مشکلات کسبوکارها باز نکردند و نبود یک نرمافزار جامع و کامل که هم ابزارهای ارتباطی پیشرفته را در اختیار داشته باشد و هم ابزارهای تخصصی انجام کار را در اختیار بخشهای مختلف کسبوکار بگذارد حس میشد.
بهتازگی اما، شرکت نرمافزاری تیمیار راهکار جدیدی را برای کار دیجیتال به بازار معرفی کرده است؛ نخستین فضای کار مبتنی بر ERP که تمام فرایندهای یک سازمان را از مالی گرفته تا بازاریابی در بستری دیجیتالی، تحت وب و ابری مدیریت میکند. فضای کار تیمیار علاوهبر در اختیار داشتن تمام ابزارهای ارتباطی از جمله گفتوگوی متنی، تماس صوتی و تصویری درون و برونشرکتی، مدیریت رویدادها و جلسات آنلاین، وبسایتساز یکپارچه (ICMS) و فروشگاهساز آنلاین و درگاههای متنوع ارتباط با مشتریان و مدیریت دانش به ابزارهای تخصصی متنوعی نیز مجهز است.
از جمله ابزارهای تخصصی فضای کار تیمیار میتوان به سیستمهای مالی و حسابداری، مدیریت سرمایههای انسانی، مدیریت فروش، مدیریت بازاریابی، مدیریت پروژه، مدیریت انبار، مدیریت تولید، مدیریت خرید و... اشاره کرد.
مهمترین ویژگی و مزیت این فضای کار امکان مجهز شدنش به هوش مصنوعی، واقعیت افزوده، واقعیت مجازی، اینترنت اشیا و هر آنچیزیست که آیندهی فناوری با زبان کد به جهان معرفی میکند. بهرهمندی تیمیار از زبانهای برنامهنویسی پاییندستی C و ++C نه تنها امکان توسعهی نامحدود و همگام با رشد تکنولوژی را به سازمانها میدهد، بلکه دست کسبوکارها را در اعمال تغییرات و سفارشیسازیاش نیز باز میگذارد.
فضای کار تیمیار، دفتر کار بدون مرز
مزیت استفاده از فضای کار دیجیتال صرفا در کاهش هزینههای دفتری و اداری و افزایش بهرهوری کارکنان خلاصه نمیشود. یکی از مشکلاتی که کارفرمایان همواره با آن درگیرند، استخدام نیروی کار متخصص با دورهی ماندگاری طولانی در سازمان است. هرساله سازمانها تعداد قابل توجهی از نیروهای آموزشدیدهی خود را به دلایلی مانند جابهجایی محل سکونت، دفتر کار از دست میدهند. در این شرایط قطعا وجود ابزاری که به شما و کارکنانتان اجازه دهد بدون توجه به بُعد فاصله کارها را پیش ببرید، پروژهها را مدیریت کنید و وظایف سازمانی را انجام دهید، اگر نگوییم حیاتی، ضروریست.
محیط کار تیمیار به شما اجازه میدهد نیروهای مستعد و متخصص را از هرجای دنیا استخدام کنید و نگران از دست دادنشان به دلایلی مثل دور بودن محل زندگی یا حتی مهاجرت نباشید. ابزارهای دورکاری مثل ارتباطات متنی، صوتی و تصویری، مدیریت اسناد، مدیریت پروژهها و انجام دیجیتالی کارها به کارکنانتان اجازه میدهد در زمان دلخواه و از مکان دلخواه به انجام وظایفشان بپردازند.
نیروهایی که بهعنوان فریلنسر شناخته میشوند معمولا سلیقهی سختپسندی دارند و بدون وجود ابزارها و امکانات مناسب به آسانی با هر سازمانی کار نمیکنند. وجود ابزارهای تخصصی در فضای کار تیمیار یکی از ویژگیهای جذابیست که با استفاده از آن میتوانید با دست پرُ وارد مذاکره و استخدامشان شوید.
از استارتآپ تا کارخانه
تفاوتی ندارد چه کسبوکاری و با چه تعداد پرسنل دارید، نیازهایتان را در فضای کار تیمیار تعریف کنید و دیجیتالی شدن را آغاز کنید. این فضای کار منعطف و چابک فرایندها و جریانهای کاریتان را وارد فضای جدیدی میکند که در آن تمام کارهای روزمرهی طاقتفرسا با چند کلیک بهصورت خودکار انجام میشوند.
با فضای کار تیمیار، اتاق فرمان مجازی کسبوکارتان را در دست بگیرید.
انتهای رپرتاژ آگهی