کاپیتان والیبال گیتی پسند:

اشتباه در پلی‌آف قابل جبران نیست

کاپیتان تیم والیبال گیتی پسند اصفهان گفت: شرایط کلی تیم خوب است و تنها چند بازیکن ما تجربه پلی‌آف را ندارند، باید هوشیارانه عمل کنیم، چرا که اشتباه در این مرحله قابل جبران نیست.

محمد مشیدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تمام بازیکنان تیم والیبال گیتی‌پسند برای صعود به سوپر لیگ والیبال باشگاه کشور هم قسم شده‌اند.

وی گفت: بعد از قطعی شدن صعود به‌عنوان تیم صدرنشین به مرحله پایانی مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور، در هفته‌های پایانی با فشار کم‌تری بازی کرده و بیشتر تمرکزمان حضور پرقدرت در پلی‌آف است. دو هفته گذشته تمرینات بدنسازی، وزنه و کار با توپ داشتیم و آماده حضور در مرحله پایانی هستیم.

وی افزود: خوشبختانه بازیکنان ما در شرایط آمادگی بسیار خوبی هستند و بی‌صبرانه منتظر بازی با اسپورت هوشیار تبریز هستیم، چند بازی از تیم اسپورت هوشیار تبریز دیده‌ایم، تیم آن‌ها قابل احترام است، اما ما گیتی‌پسند هستیم برای کسب موفقیت تلاش می‌کنیم.

کاپیتان تیم والیبال گیتی‌پسند با اعلام اینکه چند بازیکن ما تجربه حضور در پلی‌آف را ندارند و تیم بسیار جوانی هستیم، گفت: شرایط بازی در مرحله پلی‌آف با مرحله گروهی تفاوت زیادی دارد و اشتباه در این مرحله قابل جبران نیست، ما سعی می‌کنیم با کمترین اشتباه بعد از فوتسال گیتی‌پسند پیام‌آور شادی برای مردم اصفهان و کارکنان زحمتکش گیتی‌پسند باشیم.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۳ اسفند ۱۴۰۰ / ۰۰:۴۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400120301830
  • خبرنگار :