آموزش نرم‌افزار کامسول

انجمن علمی دانشجویی مهندسی شیمی دانشگاه هرمزگان، دوره جامع آموزش نرم‌افزار کامسول مولتی فیزیکس (COMSOL Multiphysics) را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این دوره با تدریس دکتر مهدی خطیبی ـ دکتری مهندسی شیمی، طی ۲۰ ساعت برگزار می‌شود و شروع آن از پنجم اسفند خواهد بود.

دوره آموزش نرم‌افزار کامسول به صورت پروژه‌محور برگزار می‌شود و ویدیوی جلسات بعد از برگزاری، برای شرکت کنندگان در دسترس است و به شرکت کنندگان، گواهینامه اعطا می‌شود. 

علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۳۷۶۲۸۶۴۱۸ تماس بگیرند یا به شناسه @Eng_Erfan_Abolhasani پیام دهند. 

کامسول مولتی فیزیکس (COMSOL Multiphysics) یک نرم افزار شبیه‌سازی عمومی برای مدل‌سازی طرح‌ها، دستگاه‌ها و فرایندها در تمام زمینه‌های مهندسی، ساخت و تحقیقات علمی است. با کمک این نرم‌افزار می‌توان مدل سازی هر نوع ترکیب مکانیک ساختاری، انتقال گرما، الکترومغناطیسی، آکوستیک، جریان سیال، پدیده های واکنش شیمیایی و غیره را انجام داد و هر سیستم مبتنی بر فیزیک که با معادلات دیفرانسیل جزئی (PDE) توصیف می‌شود را شبیه‌سازی کرد.
انتهای پیام
 

  • دوشنبه/ ۲ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۱:۳۶
  • دسته‌بندی: باشگاه دانشجویان
  • کد خبر: 1400120201243
  • خبرنگار :