بازیگر زنجانی:

بازیگران زنجانی دست‌کم گرفته نشوند

بازیگر زنجانی گفت: برخی از هنرمندان استعداد زیادی دارند ولی چون در خود استان مانده و کار می‌کنند، خیلی دیده نمی‌شوند.

فرهاد عندلیبی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره سریال آتش در گلستان، اظهار کرد: سریال آتش در گلستان به کارگردانی پرویز شیخ‌طادی از شبکه ۵ پخش سیما در حال پخش بوده که این سریال درباره مشکلاتی است که در اوایل پیروزی انقلاب و در کردستان رخ داد و هنرمندان زیادی از استان در آن فیلم نقش دارند.

وی با اشاره به نقش خود به عنوان کدخدای روستا و رئیس دموکرات‌ها در سریال آتش در گلستان، افزود: هنرمندان زیادی همچون اکبر اوصانلو، محمدولی فروتن، محبوبه نوری، رضا یاوری و .... در سریال آتش در گلستان حضور دارند.

این هنرمند زنجانی تصریح کرد: هنرمندان زنجانی که در این سریال ایفای نقش کردند، واقعاً کارشان عالی بود و به عالی بودن کار هنرمندان زنجانی، خود کارگردان و هنرمندانی که از تهران آمده‌ بودند نیز اظهار کردند.

عندلیبی با بیان اینکه هنرمندان زنجان حتی می‌توانند بهتر از هنرمندان مرکز نیز باشند، ادامه داد: نقش‌آفرینی هنرمندان استان در سریال‌هایی که توسط کارگردانان حاضر در تهران ساخته شده و از شبکه‌های سراسری پخش می‌شود، تاثیر زیادی در پیشرفت هنرمندان دارد و باعث می‌شود تا هنرمندان استان نیز بتوانند خود و استعدادشان را نشان دهند و با این کار مشخص می‌شود که هنرمندان زنجانی نیز چه استعداد و ظرفیت‌هایی دارند.

این بازیگر زنجانی، ادامه داد: برخی از هنرمندان استعداد زیادی دارند ولی چون در خود استان مانده و کار می‌کنند، خیلی دیده نمی‌شوند و وقتی این هنرمندان در سریال‌هایی خارج از استان کار می‌کنند، کارگردان‌ها نیز با پتانسیل و ظرفیت هنرمندان در استان آشنا می‌شوند.

این هنرمند زنجانی عنوان کرد: مسئولان استان از هنرمندان حمایت می‌کنند ولی این حمایت‌ها کم است. آن‌ها نباید بازیگران استان را دست‌کم بگیرند و باید به آن‌ها بها دهند. حوزه هنری استان از هنرمندان حمایت می‌کند ولی امیدواریم سایر ارگان‌های فرهنگی و هنری نیز از هنرمندان حمایت بیشتری انجام دهند، زیرا بازیگران استان قابلیت و توانایی پیشرفت و دیده شدن را دارند.

وی با بیان اینکه امیدواریم کارگردانانی که در تهران نیز حضور دارند به هنرمندان شهرستان‌های خود بها دهند و از آن‌ها استفاده کنند، خاطرنشان کرد: متاسفانه در برخی سریال‌ها، کارگردان یا تهیه‌کننده فیلم وقتی از بازیگران مرکز نیز در کنار بازیگران استان‌ها استفاده می‌کنند، از آن‌ها با حق‌الزحمه کم یا به صورت رایگان استفاده کنند و عمده هزینه را به هنرمندی که از مرکز در سریال حضور دارد، می‌دهند و این عامل باعث می‌شود تا هنرمندان نیز در برخی از سریال‌ها همکاری نکنند.

به گزارش ایسنا، آیدین حیدری در نقش سهراب از بازیگران تاثیرگذار و یار اصلی مرضیه حریرچی (طاهر دباغ) یکی از بازیگران زنجانی است که در سریال آتش در گلستان به کارگردانی پرویز شیح طادی نقش‌آفرینی می‌کند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲ اسفند ۱۴۰۰ / ۰۹:۱۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400120201016
  • خبرنگار : 50295