آغاز آموزش حضوری در پایه‌های نهم و دهم  و تمام مدارس روستایی و عشایری خراسان رضوی 

سرپرست آموزش و پرورش خراسان رضوی خراسان رضوی از آغاز آموزش حضوری در پایه‌های نهم و دهم و تمام مدارس روستایی و عشایری خراسان رضوی خبر داد و گفت: همچنین از هفته گذشته کارگاه‌های دروس عملی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش نیز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

امیر شوشتری اظهار کرد: براساس مصوبه‌ ستاد استانی مقابله باکرونا از روز سه‌شنبه، سوم اسفندماه ١۴٠٠ پایه‌های نهم و دوازدهم و همچنین تمامی پایه‌های تحصیلی مدارس روستایی و عشایری در تمامی رنگ‌بندی‌های اعلام شده به لحاظ شیوع ویروس کرونا با رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی مجاز به برگزاری حضوری کلاس‌های درسی خواهند بود.

وی ادامه داد: شرایط بازگشایی و الزاماتی که براساس دستورالعمل‌های ابلاغی باید در مدارس رعایت شود به مدیران مراکز آموزشی ابلاغ خواهد شد و نظارت‌های سخت‌گیرانه‌ای در خصوص رعایت این پروتکل‌ها صورت می‌گیرد.علاوه بر این دو پایه تحصیلی، طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، از هفته گذشته کارگاه‌های دروس عملی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش نیز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می‌شود. 

سرپرست آموزش و پرورش خراسان رضوی خراسان رضوی افزود: تمامی امکانات و ظرفیت‌های آموزش و پرورش استان در راستای حفظ سلامت دانش‌آموزان بسیج شده‌اند.

به گزارش آموزش و پرورش خراسان رضوی، شوشتری گفت: نباید فراموش کنیم که تعطیلی مدارس به شکل کلی آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی و تحصیلی بسیار زیادی را به دنبال خواهد داشت و باید با زمینه‌سازی مناسب به دنبال این باشیم که ضمن حفظ سلامت دانش‌آموزان و همکاران، زمینه دستیابی به اهداف آموزشی و پرورشی را نیز فراهم کنیم.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۵:۴۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400120100664
  • خبرنگار : 50071