رییس هیات:

هویت‌گذاری اسب‌ها با فدراسیون است / هفته ششم اسب‌دوانی کشور بدون تماشاگر در اهواز

رئیس هیات سوارکاری خوزستان گفت: هویت‌گذاری اسب‌ها توسط فدراسیون سوارکاری انجام می‌شود و اسب‌هایی می‌توانند در مسابقات شرکت کنند که هویت‌گذاری آن‌ها توسط فدراسیون انجام شده باشد.

حسین برون در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این‌که هفته ششم مسابقات اسب‌دوانی کشور بدون حضور تماشاگران در اهواز برگزار می‌شود، اظهار کرد: با توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی تصمیم بر این شد که هفته ششم این مسابقات بدون تماشاگر برگزار شود. در حال حاضر پنج هفته از مسابقات را در اهواز و در سطح کیفی بسیار مطلوب میزبانی کرده‌ایم.

وی با اشاره به بحث هویت‌گذاری اسب‌ها و این‌که برخی معتقدند که نمی‌دانند هویت‌گذاری توسط فدراسیون انجام می‌شود یا جهاد کشاورزی، خاطرنشان کرد: قطعا هویت‌گذاری اسب‌ها توسط فدراسیون سوارکاری انجام می‌شود و اسب‌هایی می‌توانند در مسابقات شرکت کنند که هویت‌گذاری آن‌ها توسط فدراسیون انجام شده باشد. ضمن این‌که هیات استان این آمادگی را دارد که بحث هویت‌گذاری اسب‌ها را طی رایزنی با فدراسیون انجام دهد و امیدوارم مالکان اسب‌ها هر چه سریع‌تر اقدام کنند تا شناسنامه هویتی اسب‌ها صادر شود.

رئیس هیات سوارکاری خوزستان با اشاره به مشکلاتی در بحث تامین نهاده‌های دامی، گفت: متاسفانه جهاد کشاورزی خوزستان هیچ گونه همکاری با هیات سوارکاری استان در بحث تامین نهاده‌های دامی ندارد و با توجه به این‌که ما متولی هستیم، جهاد کشاورزی هیچ ارتباطی در زمینه تامین این نهاده‌ها با ما نداشته است.

وی در پایان عنوان کرد: جا دارد از حمایت‌های آقای بنی‌تمیم سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان که در تمامی هفته‌های برگزار شده از مسابقات اسب‌دوانی کشور، از نزدیک شاهد این رقابت‌ها بوده و پیگیر مسائل هیات سوارکاری خوزستان است، قدردانی کنم.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۴:۴۶
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1400112721170
  • خبرنگار : 50228