افتتاح اولین کلینیک دندانپزشکی "تحت بیهوشی" کودکان در کرمانشاه

اولین کلینیک دندانپزشکی تحت بیهوشی کودکان در کرمانشاه افتتاح شد.

دکتر بهرام عزیزی مدیر این کلینیک در گفت و گو با ایسنا با اشاره به راه اندازی این کلینیک در زمینی به مساحت 400 متر مربع گفت: این کلینیک در دو بخش احداث شده که یک بخش آن مختص دندانپزشکی با بی حسی و بخش دیگر آن دندانپزشکی تحت بیهوشی است.

وی افزود: در این کلینیک متخصصان بیهوشی و اطفال در کنار دندانپزشکان حضور داشته و برای کودکانی که از دندانپزشکی ترسیده و همکاری لازم را ندارند، با انجام بیهوشی زمینه انجام راحت تر کار دندانپزشکی را فراهم می کنند.

عزیزی گفت: همچنین دراین مرکز علاوه بر کودکان، برای بزرگسالانی که دچار عقب ماندگی ذهنی بوده و با دندانپزشک همکاری ندارند هم کار دندانپزشکی تحت بیهوشی انجام می شود.

وی افزود: همچنین این شیوه برای بزرگسالانی هم که از کار دندانپزشکی ترسیده و یا نیازمند انجام کارهای طولانی مدت و چندساعته دندانپزشکی هستند هم انجام می شود.

این متخصص جراحی دهان و فک و صورت با بیان اینکه بیهوشی در کلینیک کاملا بی خطر بوده گفت: تمام تجهیزات اتاق عمل در این کلینیک مهیاست و چندین متخصص بیهوشی و اطفال با کلینیک همکاری دارند.

وی خاطرنشان کرد: در این کلینیک 10 یونیت وجود دارد که چهار یونیت آن به دندانپزشکی تحت بیهوشی اختصاص داده شده است.

عزیزی اعتبار صرف شده برای راه اندازی این کلینیک را بیش از 10 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: به روزترین و آخرین تجهیزات و دستگاه های بیهوشی برای این کلینیک خریداری شده است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۹:۲۴
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400112620537
  • خبرنگار : 50182