سرپرست فرمانداری بیله‌سوار خبر داد:

اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث و تجهیز مدارس بیله‌سوار

سرپرست فرمانداری بیله‌سوار گفت: جهاد مدرسه‌سازی در شهرستان ادامه دارد و امسال ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار جهت احداث مدارس در بخش‌های تابعه بیله‌سوار از طریق نوسازی مدارس اختصاص‌یافته است.

صاحبعلی اصغری ۲۶ بهمن در مراسم کلنگ‌زنی این مدارس اظهار کرد: مدرسه ۲ کلاسه در روستاهای گلی بلاغی، سمیکلو، الهویردی قشلاقی، غریب حاجی و دمیروف با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و سه کلاسه در روستاهای خاکریز و اجاق قشلاقی به ارزش ۱۸ میلیارد ریال و ۶ کلاسه در روستای انجیرلو بخش مرکزی به ارزش ۳۵ میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد.

 وی گفت: تعداد ۷ مدرسه نیز با همکاری سازمان نوسازی مدارس و خیرین در بخش قشلاق دشت جعفرآباد کلنگ‌زنی شد که در روستاهای دمیرچی خرابسی، میروردی و قباد کندی ۲ کلاسه و در روستاهای بالابیگلو، غلامحسین کندی، ملی کندی و حضرت قلی طوماری یک کلاسه ایجاد می‌شود.

سرپرست فرمانداری بیله‌سوار افزود: دولت عزم راسخی برای تقویت نهضت مدرسه‌سازی دارد و تاکید استاندار نیز بر نوسازی مدارس و جمع آوری مدارس کانکسی در استان است.

اصغری عنوان کرد: با همکاری نوسازی مدارس و آموزش و پرورش، کلیه مدارس شهرستان بیله‌سوار به بخاری های هوشمند تبدیل شده است و برای سال اینده آسفالت ۱۰ مدرسه در دستور کار نوسازی مدارس قرار دارد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۴:۰۲
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400112620422
  • خبرنگار :