مربی تیم ملی کاراته بانوان:

نمی‌توانم کاراته را از زندگی‌ام حذف کنم  

مربی تیم ملی کاراته بانوان به سالها حضورش در کاراته بانوان ایران اشاره کرد و گفت: کاراته جزیی از زندگیم شده و دیگر نمی توانم آن را حذف کنم.  

پگاه زنگنه در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به بازگشتش به دنیای کاراته پس از دوری سه ساله، اظهار کرد: تا بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا همچنان در تیم ملی بودم و مسابقه می دادم، اما پس از آن به مدت دو  تا سه سال از کاراته دور شدم.

وی ادامه داد: به رشته ام علاقه دارم و دیگر نمی توانم آن را از زندگی ام حذف کنم، برای همین هیچگاه به فکر جدا شدن از کاراته نبوده ام.

کاپیتان سابق تیم ملی کاراته بانوان ایران افزود: چند هفته پیش هم پس از اینکه کادر فنی تیم ملی ابراز تمایل کردند که با من همکاری داشته باشند، پیشنهادشان را پذیرفتم و اکنون هم جزیی از کادر فنی تیم ملی هستم و امیدوارم بتوانم مثمر ثمر باشم.

وی در خصوص وضعیت کاراته بانوان ایران و برنامه های پیش روی آن هم گفت: طی چندسال اخیر، علیرغم شیوع بیماری کرونا، کاراته بانوان در ایران رشد داشته، هرچند که شیوع این بیماری نه تنها روی کاراته بلکه روی همه رشته های ورزشی دیگر هم تاثیر گذاشته، با این وجود دنیا به سمت زندگی با کرونا می رود و فعالیت رشته های مختلف از سر گرفته شده است.

دارنده مدال برنز بازی های آسیایی 2018 جاکارتا ادامه داد: تاکنون دو مرحله انتخابی تیم ملی برگزار شده و قرار است اسفند ماه مرحله نهایی آن برگزار شود تا نفرات اصلی تیم ملی برای رقابت ها و رویداهای مهمی که سال آینده درپیش داریم، انتخاب شوند.

وی تصریح کرد: رقابت های قهرمانی آسیا، بازی های کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی سه رویداد مهمی هستند که به فاصله کمی در سال آینده آنها را خواهیم داشت، بنابراین باید بتوانیم تیم ملی را با آمادگی کاملی به این رقابت ها اعزام کنیم.

ملی پوش پر افتخار سابق کاراته بانوان ایران به حضور نمایندگانی از کرمانشاه در رقابت های انتخابی تیم ملی هم اشاره کرد و گفت: کرمانشاه همواره یکی از قطب های کاراته بانوان در ایران بوده و موفقیت های زیادی نیز دراین زمینه داشته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر هم درکنار پتانسیل های خوبی که داریم، هیات هم به خوبی فعال است و به نوعی می توان گفت طی یکی  دو سال اخیر شوکی مثبت به کاراته کرمانشاه وارد شده که نتیجه آن را هم در مدال آوری ها و حضور در انتخابی های تیم ملی می بینیم.

انتهای پیام  

  • دوشنبه/ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ / ۰۸:۵۰
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400112519434
  • خبرنگار : 50184