مدیر آموزش و پرورش شهرستان:

موردی از اُمیکرون در بین دانش آموزان اسدآبادی گزارش نشده است

مدیر اداره آموزش و پرورش اسدآباد گفت:با ارتباطی که با دانشگاه علوم پزشکی شهرستان داریم تاکنون هیچ موردی از ابتلا به اُمیکرون  در بین دانش آموزان اسدآبادی گزارش نشده است.

حسین عسگری مهرور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد:در حال حاضر بیش از ۹۹درصد معلمان و ۹۵ درصد دانش آموزان اسدآباد ۱۲ تا ۱۸ سال شهرستان واکسن خود را دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه به تازگی واکسیناسیون کودکان ۵ تا ۱۲ سال نیز اعلام شده است،افزود: به دلیل غیر حضوری بودن مدارس هنوز در این رابطه اقدامی صورت نگرفته است اما به محض حضوری شدن مدارس واکسن این گروه سنی نیز پیگیری خواهد شد.

عسگری مهرور همچنین خاطر نشان کرد: شهرستان اسدآباد دارای ۸۱۵ کلاس درس بوده که تاکنون ۷۰۶ کلاس درس به سیستم تهویه مجهز شده و همه کلاس‌های درس در مدارس شهری اسدآباد دارای تهویه هستند.

وی با بیان اینکه ۱۱۱ کلاس درس روستایی کوچک هنوز به سیستم‌ تهویه مجهز نشده‌اند، یادآور شد: سعی بر آن است این تعداد کلاس درس روستایی نیز اگر چه دارای دانش آموزان کمتری هستند با تامین اعتبار لازم به سیستم تهویه مجهز شوند.

عسگری مهرور با اشاره به اینکه با توجه به وضعیت قرمز کرونایی شهرستان مدارس سطح شهرستان از امروز تا پایان بهمن ماه به صورت غیر حضوری برگزار ‌می‌شود، تصریح کرد: طی این مدت دبیران در مجازی و عوامل اجرایی در مدرسه برای کنترل برنامه های درسی دانش آموزان و دبیران فعالیت خواهند داشت. 

انتهای پیام
 

  • یکشنبه/ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۳:۱۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400112418917
  • خبرنگار : 50037