فرمانده انتظامی شهرستان:

سارقی با ۱۰ فقره سرقت در شبستر دستگیر شد

فرمانده انتظامی شبستر از دستگیری سارق اماکن خصوصی و کشف ۱۰ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ سید لطیف حسینی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شبستر، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامب این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهب شهرستان با اشرافی اطلاعاتی و با شیوه‌های خاص پلیسب، موفق شدند یک نفر سارق را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیرکنند. 

سرهنگ حسینی خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی‌های انجام شده به ۱۰ فقره سرقت اعتراف و برای سیر مراحل قانونب به مراجع قضایی معرفی شد. 

 وی در پایان با بیان اینکه موفقیت پلیس در کشف جرائم نتیجه‌ی تعامل با شهروندان است، افزود: بدون مشارکت و همراهی شهروندان نمی‌توان به امنیت رسید بنابراین از شهروندان تقاضا میکنیم ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه، هرگونه اقدام مشکوک درخصوص سرقت را بلافاصله از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند. 

فرمانده انتظامی شهرستان:

بیش از ۳۰۰۰ مواد محترقه در آذرشهر کشف شد

فرمانده انتظامی آذرشهر از کشف ۳۶۰۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز خارجی قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ یداله جهان آرا در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی اطلاع از اخبار واصله مبنی بر تهیه و توزیع مواد محترقه غیرمجاز توسط فردی از کسبه سطح شهرستان، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرارگرفت. 

وی افزود: پس از بررسی‌های لازم و اطمینان از صحت موضوع، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل نگهداری مواد محترقه شده و با هماهنگی مقام قضایی جهت بازرسی به محل اعزام شدند. 

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی از مغازه مورد نظر تعداد ۳۶۰۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز و قاچاق کشف و یک نفر دستگیر شده و به مقام قضایی معرفی شد. 

وی ادامه داد: کارشناسان امر ارزش ریالی این مواد محترقه را ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس آذربایجان شرقی، فرمانده انتظامی آذرشهر از مردم درخواست کرد تا در صورت مشاهده موارد مشابه، موضوع را با شماره‌گیری فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، پلیس در میان بگذارند. 

انتهای پیام

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ / ۰۷:۴۸
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1400112418512
  • خبرنگار :