بهره‌برداری از ٧ پروژه نوسازی مدارس در سمنان

افزودن١۴پروژه به فضای آموزشی استان سمنان توسط خیرین مدرسه‌ساز

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از افتتاح و بهره‌برداری از ٧ پروژه نوسازی مدارس این استان با اعتبار بالغ بر ۴۵۴ میلیون ریال در دهه فجر امسال خبر داد.

احمد ریواده ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر اظهار کرد:  امسال با تلاش خانواده بزرگ آموزش و پرورش و خصوصا اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و با مشارکت و همراهی خیرین مدرسه‌ساز تعداد ١۴پروژه به فضای آموزشی استان اضافه شده است.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین نکات مورد تاکید دولت سیزدهم، توسعه و نوسازی مدارس است که خوشبختانه استان سمنان در این موضوع نیز در کشور سرآمد می باشد که از همه عزیزان مجموعه آموزش و پرورش تشکر می نماییم.

وی به نقش فرهنگیان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پرداخت و افزود: مردم و به خصوص فرهنگیان ،نقش آفرینی بسیار موثری در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی داشته اند.

ریواده با تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز استان خاطرنشان کرد: ۴٠ درصد از فضاهای آموزشی استان به دست پربرکت خیرین عزیز احداث شده است که این امر،نقش برجسته و ممتاز خیرین استان سمنان در توسعه علم و دانش در عرصه آموزش و پرورش را نشان می‌دهد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: باید از تجربیات موفق و مشارکت مردم و خیرین در مدرسه سازی و توسعه فضاهای آموزشی برای رفع مشکلات استان استفاده نماییم و همچنین این مدل و الگوی مناسب مشارکت مردم را در حوزه های دیگر مانند مسائل اجتماعی، اقتصادی و... سر لوحه خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه یکی از پایه های اساسی انقلاب اسلامی، مردمی بودن آن است افزود: اگر به نقش مردم در انقلاب اسلامی بپردازیم این نقش در موضوعاتی مانند دفاع مقدس، سازندگی، احداث بناهای آموزشی و... تاثیر بسزایی داشته است.

ریواده اظهار کرد: مکتب حاج قاسم سلیمانی مکتبی مردمی است که باید شاخص‌های اصلی آن که در سطح بین‌المللی موفق بوده است را به همگان معرفی کنیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تصریح کرد: امروزه بیش از گذشته نیاز به برنامه عملیاتی داریم تا بتوانیم مشکلات در حوزه های مختلف را برطرف کنیم.

وی گفت: دولت سیزدهم به پیروی از سخنان و رهنمودهای امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) شعار محوری خود را دولت مردمی انتخاب کرده است.

ریواده راه برون رفت از مشکلات امروز کشور را در مشارکت دادن مردم دانست اضافه کرد: امروز فرهنگ سازمانی مدیران دولت سیزدهم عمل گرایی می باشد و ملاک عمل می تواند اعتماد رفته عمومی مردم را بازگرداند.

وی ادامه داد: هر زمانی که جبهه حق هوشمندانه وارد عرصه شده است،برنامه‌های جبهه کفر و باطل با شکست مواجه گردیده است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه دستگاهای اجرایی دولت سیزدهم باید برای حل مشکلات موجود وسط میدان باشند به ظرفیت های بالای استان سمنان اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه بالاترین درصد میزان سواد کشور،دفاع مقدس، ایثارگری، مشارکت و اقدامات در اربعین حسینی را استان سمنان به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه محور کار در دولت سیزدهم قانون است اضافه کرد: یکی از مهمترین ویژگی مهم مدیران دولت سیزدهم ، نوکری مردم است که با شعار دولت کار و کرامت به انجام می رسد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ / ۰۸:۴۷
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400112015407
  • خبرنگار :