شهردار تایباد:

نوبت دهی کامیون‌های ترانزیت در مرز دوغارون اینترنتی شد

شهردار تایباد گفت: در راستای جلوگیری از بسیاری مشکلات ناشی از نوبت دهی در مرز دوغارون با پیگیری‌های انجام شده نوبت دهی اینترنتی در این معبر رسمی راه اندازی شد.

مهرداد کریم‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: به منظور ساماندهی به وضعیت کامیون‌های ترانزیت که از این معبر رسمی تردد می‌کنند، احداث پارکینگ شهید فخری زاده از شهریور ماه سال ۱۳۹۹ در دستور کار قرار گرفت و همزمان با دهه فجر امسال نوبت دهی اینترنتی در این محل راه اندازی شد.

وی با اشاره به اهمیت این کار افزود: از آنجا که روزانه بیش از ۱۰۰۰ دستگاه خودروی ترانزیت از این گذرگاه عبور می‌کنند و همیشه در نوبت دهی مشکلاتی وجود داشت که موجب نارضایتی رانندگان می‌شد، با نصب یک دستگاه بارکد خوان در پارکینگ شهید فخری زاده نوبت دهی به صورت اینترنتی انجام و توسط پیامک به راننده اعلام می‌شود.

شهردار تایباد ادامه داد: سیستم نوبت دهی اینترنتی همچنین حجم شلوغی کامیون‌ها در مرز دوغارون را کاهش داده و از تخلفات نوبت دهی دستی جلوگیری کرده است.

وی بیان کرد: پارکینگ شهید فخری زاده با اعتبار بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار احداث شده که ظرفیت پذیرش ۱۰۰۰ خودرو در روز را دارد و امکانات خدماتی و رفاهی مانند حمام، سرویس بهداشتی، نمازخانه، سوپر و... را دارا است.

کریم‌زاده توضیح داد: از مزایای احداث این پارکینگ ساماندهی به وضعیت کامیون‌های ترانزیت برای خروج از گمرک دوغارون، جلوگیری از قاچاق سوخت و کاهش حوادث احتمالی مانند آتش سوزی در کامیون‌ها است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۲:۱۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400111914751
  • خبرنگار : 50088