با حضور استاندار مرکزی،

پروژه محوطه سازی و بازسازی گلزار شهدای گمنام  پرندک افتتاح شد

با حضور استاندار مرکزی پروژه محوطه‌سازی و بازسازی گلزار شهدای گمنام شهر پرندک از توابع شهرستان زرندیه افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، فرزاد مخلص الائمه در سفر نیم روزه به زرندیه که به منظور افتتاح پروژه‌های دهه فجر صورت گرفته بود با حضور در گلزار مطهر شهدای شهر پرندک ضمن قرائت فاتحه و اهدای شاخه گل به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

وی سپس پروژه محوطه سازی و بازسازی گلزار شهدای گمنام شهر پرندک را افتتاح کرد.

شهردار پرندک در گفت‌وگو با ایسنا گفت: پروژه محوطه سازی، بهسازی و بازسازی گلزار دو شهید گمنام شهر پرندک شامل ساماندهی و محوطه‌سازی، جدولگذاری، اجرای سنگ فرش، احداث سه رمپ ورود و خروج، نرده‌گذاری و رنگ آمیزی به طول ۱۶۰ متر مربع اجرا شده است.

فرُخ نکو افزود: برای اجرای این پروژه بالغ بر ۱۳۰ میلیون تومان از منابع داخلی شهرداری پرندک هزینه شده است.

استاندار مرکزی قرار است در ادامه سفر به شهرستان زرندیه واحد تولیدی پارس طب فریتو (یونیت و تجهیزات دندانپزشکی) در شهرک صنعتی زاویه و فاز دوم شرکت ایستا اتحاد لنت در شهرک صنعتی مامونیه را افتتاح کند.

کلنگ زنی ساختمان بخشداری شهر زاویه همچنین افتتاح مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهر مامونیه از دیگر برنامه‌های سفر استاندار مرکزی به شهرستان زرندیه است.

به گزارش ایسنا، همزمان با دهه مبارک فجر ۸۵ پروژه عمرانی، صنعتی، خدماتی و زیرساختی افتتاح که برای ۸۹۷ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغالزایی ایجاد خواهد شد.

برای بهره‌برداری از پروژه‌های دهه فجر شهرستان زرندیه افزون بر هزار و ۴۰ میلیارد تومان اعتبار دولتی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هزینه شده است.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۶:۵۱
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1400111814175
  • خبرنگار : 50212