رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان عنوان کرد

افزایش ۶۰۰ درصدی طرح‌های برون‌دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان

رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: طرح‌های برون‌دانشجویی این دانشگاه ۶۰۰ درصد نسبت به سال گذشته بیشتر شده است.

علیرضا فیروزفر صبح امروز (۱۸ بهمن‌ماه) در آیین تکریم و معارفه روسای دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان که در سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد، با بیان اینکه کسری‌های موجود در گذشته رفع شده است اما فقط جذب دانشجو نمی‌تواند ما را به اهداف‌مان برساند، بلکه باید کیفیت آموزش افزایش پیدا کند، اظهار کرد: امروز به صورت منسجم، دانشگاه آزاد اسلامی در سایت امام فعالیت می‌کند و با توجه به اینکه رسالت دانشگاه آموزش است، سایت اعتمادیه نیز در این زمینه فعالیت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه امروز هفت مرکز فعال پژوهشی در دانشگاه آزاد اسلامی استان وجود دارد، افزود: در طرح پویش، حلقه مفقوده‌ای بود که همه آن‌ها رفع و به صورت قانونمند آغاز شده و پیش می‌رود، به طوری که ۱۰۲ نفر از دانشجویان شاغل در بنگاه‌های اقتصادی و صنایع فعال بوده و در مهرماه سال آینده نیز حدود ۶۰۰ دانشجو شاغل خواهند شد.

این مسئول با بیان اینکه در حوزه فرهنگی و دانشجویی با ارتباط‌گیری مستقیم با دانشجویان فاصله موجود رفع شد، خاطرنشان کرد: طرح‌های برون‌دانشجویی ۶۰۰ درصد نسبت به سال گذشته بیشتر شد و خدمات آزمایشگاهی و آنالیزهای انجام شده باعث ارتباط دانشگاه و صنعت می‌شود.

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان نیز در ادامه این مراسم، ضمن تبریک ایام دهه‌ فجر، اظهار کرد: دانشگاه به عنوان مدرسه‌ای عالی، محل اجماع بزرگان و دانشمندان است.

احمد نقی‌لو خاطرنشان کرد: رویکردهای تحول‌آفرین و محورهای راهبردی در دانشگاه نصب‌العین برای حرکت در آینده خواهد بود.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۲:۱۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400111813829
  • خبرنگار : 50167