استاندار کرمانشاه:

باید جایگاه ورزش قهرمانی کرمانشاه را به آن بازگردانیم

استاندار کرمانشاه بااشاره به پیشینه خوب کرمانشاه در حوزه ورزش قهرمانی، گفت: باید جایگاه کرمانشاه را در بحث ورزش قهرمانی به آن بازگردانیم.

بهمن امیری مقدم، عصر امروز(۱۷ بهمن) در آیین افتتاح سالن چند منظوره شهید مدافع سلامت بهنام فقیهی در محله محروم آقاجان کرمانشاه که با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان و مسئولین ورزش استان برگزار شد، در جمع خبرنگاران به اهمیت ورزش در جامعه اشاره کرد و افزود: باتوجه به تاثیرات ورزش در سلامت جسم و روح و نیز نقش آن در پیشگیری از ناهنجاری های اجتماعی، باید توجه ویژه ای به آن داشته باشیم.

وی ادامه داد: برای داشتن جامعه و جوانانی سالم و دارای شور و نشاط، هم به بعد قهرمانی و هم به بعد همگانی ورزش در استان توجه خواهیم کرد.

استاندار کرمانشاه به نقش ورزش همگانی در افزایش سلامت مردم جامعه اشاره کرد و گفت: طبق مطالعات انجام شده، امروزه برخی از بیماری ها ناشی از کم تحرکی است که این مسئله مشکلاتی را ایجاد کرده و تخت های بیمارستانی را پر کرده است.

وی لازمه توجه مردم به ورزش را فراهم کردن زیرساخت ها برای ورزش آنها دانست و اظهارکرد: اگر سالن های اینچنینی را برای مردم احداث کنیم و یا فضاهای دیگری برای ورزش کردن آنها ایجاد شود، قطعا برای مردم سلامتی به ارمغان خواهیم آورد.

امیری مقدم تصریح کرد: جوانان ما برای اینکه به سمت ورزش گرایش پیدا کنند، نیازمند این هستند که فضا را برای آنها مهیا کنیم، بنابراین توسعه سالن های ورزشی کماکان در دستور کار قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توسعه سالن های ورزشی، جوانان بجای پرداختن به کارهایی که آن ها را به سمت آسیب های اجتماعی پیش می برد، به سمت سلامت جسمی و روانی خواهند رفت.

استاندار کرمانشاه با تاکید براینکه در حوزه ورزش استان هم به بحث همگانی و هم قهرمانی توجه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم در استانی که مهد قهرمانی بوده، جایگاهش را به آن بازگردانیم.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۸:۳۸
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400111713284
  • خبرنگار : 50184