پنج پروژه توزیع برق خاش افتتاح شد

پنج پروژه توزیع برق شهرستان خاش با حضور امام جمعه، فرماندار و مدیر امور توزیع برق این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش ایسنا- مدیر امور توزیع برق شهرستان خاش گفت: توسعه شبکه برق روستایی منطقه گرنچین، شهرک توحید آباد و اسپه ایرندگان، برق رسانی به پاساژ پرویز کردی، رفع افت ولتاژ روستای موتور فجر، مانور جهادی اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ روستای قاسم‌آباد کلکلی و اصلاح سیم های سرقتی شهرستان از جمله پروژه های افتتاح شده این امور است.

الیاس ابراهیمی به حجم عملیاتی این پروژه ها اشاره کرد و ادامه داد: احداث حدود یک کیلومتر شبکه فشار متوسط، احداث حدود ۳۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و نصب ۹ دستگاه ترانسفورماتور از جمله حجم عملیاتی این پروژه ها است.

وی اعتبار هزینه شده برای این تعداد پروژه را ۱۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال بیان کرد و افزود: سه هزار و ۲۵۶ خانوار با افتتاح این پروژه ها از نعمت برق مطمئن و پایدار بهره‌مند خواهند شد.

شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، در حوزه‌های گوناگون همچون توسعه شبکه، اصلاح و بهسازی شبکه، بهره گیری از زیرساخت‌های نرم افزاری در راستای ارتقای کیفیت خدمات و تامین برق مطمئن و پایدار برای مشترکان تلاش کرده است.

به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با دهه فجر، ۱۲۱ پروژه توسعه، بهینه سازی، اصلاح، روشنایی و برقرسانی با اعتباری بالغ بر ۷۲۰ میلیارد ریال در استان سیستان و بلوچستان افتتاح می‌شود.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ / ۰۷:۲۰
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1400111712502
  • خبرنگار :

برچسب‌ها