اکران خصوصی مستند پرونده در سازمان پزشکی قانونی

همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر، اکران خصوصی مستند "پرونده" صبح امروز چهارشنبه 13 بهمن با حضور رییس و جمعی از معاونین، مدیران و کارشناسان سازمان پرشکی قانونی کشور و گروه سازندگان این مستند در سالن شهید بهشتی سازمان برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، مستند پرونده راوی سه داستان از موضوعات ارجاعی به سازمان پزشکی قانونی کشور است که با هدف معرفی بخشی از خدمات این مجموعه تخصصی و نقش مؤثر آن در تعیین تکلیف پرونده های قضایی و کشف حقایق ساخته شده است.

بر اساس این گزارش بعد از پخش دو روایت از این مجموعه با عناوین "رفاقت" و " آتش"، مدیران و کارشناسان حاضر در جلسه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص این مستند بیان کردند.

در ادامه تهیه کننده و کارگردان مستند نیز ضمن توضیحاتی در مورد ساخت مستند پرونده و تأکید بر اهمیت نقش پزشکی قانونی در پرونده های قضایی، مهم ترین هدف از ساخت این مجموعه را معرفی بخشی از خدمات گسترده سازمان به عموم جامعه و تغییر مسیر برخی پرونده های قضایی با یافتن سرنخ های حیاتی در کارشناسی ها و آزمایش های پزشکی قانونی عنوان کردند.

یادآور می شود مستند پرونده به تهیه‌کنندگی مصطفی پورمحمدی و کارگردانی دکتر علیرضا خوشنویس و با همکاری مرکز رسانه قوه قضاییه ساخته شده است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۴:۴۶
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 1400111310270
  • خبرنگار :

برچسب‌ها