شهردار زنجان:

هیچ مسامحه‌ای در خصوص حقوق مردم نخواهیم داشت

شهردار زنجان با بیان اینکه شهرداری خانه ملت است، گفت: باید در خدمت آحاد مردم باشیم و امیدواریم بتوانیم تبعیض را حذف کرده و عادلانه رفتار کنیم.

علیرضا فیروزفر ظهر امروز (۱۲ بهمن‌ماه) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان، اظهار کرد: معتقدیم باید در همه امور، مصالح مردم را در نظر گرفته و قائل به این پست و منصب نباشیم و آنچه که مردم لیاقت آن را دارند، انجام دهیم.

وی تصریح کرد: به این نکته تاکید داریم که در خصوص حقوق مردم به هیچ عنوان مسامحه‌ای با هیچ‌کس نخواهیم داشت. هم حق مردم و هم حق ذی‌نفعان باید حفظ و پشتیبانی شود. اینکه فکر کنیم شهرداری مجموعه‌ای است که همه امور طبق روال است، تفکر غلطی است ولی در شهرداری کسانی را داریم که با جان و دل در حال کار کردن هستند و باید حقوق همه این افراد رعایت شود.

فیروزفر ادامه داد: باید سیستمی فراهم شود که سره از ناسره در سیستم به راحتی جدا شده و شفافیت مدنظر بنده در شهرداری این است که مجموعه فضا شیشه‌ای شده و همه امور در اختیار مردم باشد. البته یکی از حلقه‌های مفقوده فعلی، اطلاع‌رسانی در شهرداری است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان نیز در ادامه این جلسه گفت: پشتیبان انقلاب اسلامی خداوند بوده و به دست صاحب اصلی خود خواهد رسید.

منصور مرادلو با بیان اینکه باید تلاش کرد تا پایه‌های انقلاب مستحکم‌تر از قبل شود، اظهار کرد: با مدیریت امام راحل ثابت شد حکومت بر قلوب می‌تواند انقلابی برپا کند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به همگان نشان داد که می‌توان با تاسی به مفاهیم عمیق دینی و یکدلی مردم، کارهای بزرگی انجام داد و خوشبختانه با همین تفکر، انقلاب وارد چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شدیم.

این عضو شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر اینکه همه مسئولان باید در راستای مفاهیم و آرمان‌های انقلاب اسلامی گام بردارند، افزود: امروز در برهه حساسی قرار داریم و دشمن با همه توان به‌ دنبال دست‌یابی به اهداف خود که همان از بین رفتن انقلاب است، هستند ولی ملت نشان دادند یک لحظه از آرمان‌های خود دست نکشیده و همچنان پشتیبان آن هستند.

معاون مالی شهرداری زنجان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه محل آرامستان جدید در سال‌های گذشته کار خاصی انجام نشده بود، اظهار کرد: تا به امروز ۶۰ میلیارد تومان برای آرامستان هزینه شده و امسال نیز ۳۵ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است. یک قبر برای شهرداری حدود ۱۱ میلیون تومان هزینه دارد که مقدار کمی از آن از شهروندان دریافت می‌شود.

غلامحسن احمدی همچنین به موضوع جمع‌آوری مکانیزه زباله‌ها در مناطق ۲ و ۳ زنجان اشاره و خاطرنشان کرد: سهولت جمع‌آوری و بهداشتی بودن عملیات مدنظر است، به همین خاطر نسبت به خرید مخازن زباله اقدام خواهد شد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۴:۳۵
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400111209309
  • خبرنگار : 50160