سرپرست فرمانداری خبر داد:

افتتاح و کلنگ زنی ۱۰۲ پروژه با ایجاد ۱۷۷۵ موقعیت شغلی در ساوه

سرپرست فرمانداری ساوه گفت: همزمان با دهه مبارک فجر ۱۰۲ طرح عمرانی، اقتصادی، خدماتی و زیرساختی در این شهرستان بهره‌برداری یا کلنگ زنی خواهند شد.

مهدی الیاسی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: برای بهره‌برداری یا آغاز عملیات اجرایی این طرح‌ها، بالغ بر دو  هزار و ۸۱۷ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده که برای هزار و ۷۷۵ نفر اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

وی بهره‌برداری از شرکت‌های متعدد صنعتی، احداث فضاهای آموزشی، ورزشی، تفریحی، سبز، درمانی و ساخت مسکن برای نیازمندان و دهک‌های پایین، اجرای خط انتقال برق برای نقاط مختلف شهرستان، گازرسانی، آبرسانی و افزایش زیرساخت‌های مخابراتی و همچنین شروع بکار چند طرح کشاورزی و ابخیزداری و توسعه معابر روستایی را از جمله طرح‌های مهم قابل افتتاح در دهه فجر بیان کرد.  

الیاسی بیان کرد: در تعریف این طرح‌ها، شاخص‌هایی مانند جذب سرمایه‌گذار، محرومیت زدایی، گسترش برخورداری‌های عمومی و عدالت اجتماعی برای رفاه حال مردم در شهر و روستا مدنظر بوده است.

وی در ادامه گفت: ستاد گرامیداشت ایام الله دهه فجر شهرستان ساوه نسبت به برنامه ریزی بیش از ۶۰ برنامه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، ورزشی با محوریت شعارها و عناوین هریک از روزهای این دهه اقدام کرده است.

الیاسی بیان کرد: گلبانگ انقلاب، دیدار با خانواده معظم شهدا، مسابقات فرهنگی ورزشی، نشست‌های بصیرتی با دعوت از سخنرانان برجسته کشوری، جشن‌های ویژه انقلاب و گلباران مزار مطهر شهدا، سرکشی از محلات و رفع مشکلات شهروندان با تشکیل میز خدمت از جمله مهمترین برنامه‌های دهه فجر در سطح شهرستان ساوه است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۴:۱۹
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1400111209283
  • خبرنگار : 50212