آغاز ویژه برنامه های دهه فجر در خاش

در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ویژه برنامه های گرامی داشت دهه فجر انقلاب با حضور امامان جمعه شیعه و سنی و مسوولان و اقشار مختلف مردم در شهرستان خاش آغاز شد.

به گزارش ایسنا- در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مراسم برگزاری ویژه برنامه های گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان خاش آغاز گردید.

در این مراسم که با حضور امامان جمعه شیعه و سنی، مسوولان، بزرگان و علما و معتمدان شیعه و سنی و اقشار مختلف مردمی و خانواده های روستایی، روز دوشنبه 11 بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در روستای عباس آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان خاش برگزار گردید برنامه محفل انس با قرآن و مراسم بزرگداشت دهه فجر و سالگرد ورود امام راحل به میهن و پاسداشت مقام مادران شهداء از اهم برنامه های این مراسم بود.

همچنین رژه موتوری نیروهای مسلح و غبارروبی و عطر افشانی مزار شهیدان و برپایی جشن انقلاب و جشن کارگری از دیگر برنامه های ویژه دهه فجر در شهرستان خاش می باشند.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان امام جمعه شهرستان خاش نیز در این مراسم با گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی بر ضرورت تبیین اهداف شکل گیری و دستاوردهای انقلاب تاکید کرد.

امام جمعه خاش افزود: پیروزی انقلاب اسلامی سبب احیای اسلام در کشور ایران و مبارزه با ظلم و ستم طاغوتی و مستکبران شد.

در پایان مراسم از مادران شهداء و شرکت کنندگان  تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ / ۰۹:۲۴
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1400111208757
  • خبرنگار : 50339