معاون وزارت ورزش خبر داد:

وجود ۴۲۰۰ پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور/ تکمیل پروژه های فعلی ۵۶ سال زمان می برد!

معاون امور حقوقی، مجلس و امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: ۴۲۰۰ پروژه ورزشی نیمه تمام که میزان پیشرفت فیزیکی آن ها از دو تا ۹۰ درصد است در کشور وجود دارد.

بنیامین شکوه‌فر ظهر امروز دوشنبه ۱۱ بهمن ماه در حاشیه آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به گسترده بودن پروژه های ورزشی نیمه تمام، پروژه جدیدی کلنگ زنی نمی‌شود و در تلاش هستیم طرح های ورزشی با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد را طی دو سال آینده تکمیل نماییم.

وی افزود: با توجه به منابع تخصیص یافته به وزارت ورزش و جوانان، تکمیل تمام پروژه های نیمه تمام ورزشی ۵۶ سال زمان  می‌برد و این اعتبار تخصیص یافته فارغ از اعتباراتی است که به صورت سالانه برای طرح های ملی و استانی پرداخت می‌شود.

شکوه‌فر در خصوص ورزش های بومی و محلی خراسان شمالی گفت: خراسان شمالی از ظرفیت های ویژه ای در ورزش های بومی و محلی برخوردار است و وزارت ورزش به دنبال این است از منابع در اختیار این استان نهایت استفاده را به صورت جهانی داشته باشد.

وی ادامه داد: سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان خراسان شمالی باید در بحث تاسیس صندوق مسئولیت اجتماعی با کمک استاندار فعالیت داشته باشد و از تمام صنایع و معادن درجه یک و تراز اول استان، برای ارتقای سطح ورزش در خراسان شمالی بهره ببرد.

شکوه‌فر بیان کرد: آسیب اجتماعی در خراسان شمالی بسیار بالاست بنابراین باید در این استان آسیب های ورزشی را در حوزه های ورزش قهرمانی، ورزش همگانی و جوانان شناسایی نماییم.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۵:۳۵
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1400111108309
  • خبرنگار : 50467