رشد ۱۱ درصدی ارسال آثار به دومین جشنواره ابوذر در استان مرکزی

گفت: امسال ۳۶۵ اثر به جشنواره ارسال شد که نسبت به سال گذشته رشد ۱۱ درصدی داشته است.

احسان ربیعی مسئول سازمان بسیج رسانه استان مرکزی روز دوشنبه ۱۱ بهمن  در آیین اختتامیه دومین جشنواره رسانه ای ابوذر اظهار کرد: امسال دومین دوره این جشنواره در استان مرکزی با محورهای امنیت پایدار، امیدآفرینی، نشاط اجتماعی، سبک زندگی، روحیه جهادی و انقلابی، الگوسازی و مطالبه کارآمدی، آسیب های اجتماعی، مدیریت بر فضای مجازی، اتکا بر توانمندی های داخلی، مانع زدایی از تولید و دشمن شناسی در دستور کار قرار گرفته که فراخوان این جشنواره از شهریور ماه منتشر شد.

وی افزود: در جشنواره امسال ۳۶۵ اثر فاخر در موضوعاتی همچون طلاق، اعتیاد، قاچاق، گران فروشی، محرومیت و بیکاری، شبیه سازی نبرد با بیماری کرونا با فرهنگ دفاع مقدس و مجاهدت های انجام شده در طول بیماری کرونا، ازدواج، خانواده، فرزندآوری، عفاف و حجاب، نهضت کمک مومنانه و انفاق، اصلاح الگوی مصرف، نماز و فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و سبک زندگی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان مرکزی گفت: جشنواره رسانه ای ابوذر یکی از بزرگترین رویدادهای رسانه ای در استان است و افزود: این جشتواره  در ۱۱ قالب «خبر»، «مصاحبه»، «گزارش»، «تیتر»، «یادداشت»، «کاریکاتور»، «مستند کوتاه»، «کلیپ»، «موشن گرافیک»، «اینفوگرافیک» و «عکس» برگزار شده است. سال گذشته استان مرکزی در حوزه خبر رتبه دوم را در کشور کسب کرد و امسال با توجه با داوری که به هیئت داوران سازمان بسیج رسانه کشور داده شده بود پیش بینی برتری در هفتمین جشنواره کشور را نیز داریم.

ربیعی بیان کرد: امسال شاهد رشد ۱۱ درصدی ارسال آثار هستیم، دبیرخانه دائمی جشنواره ابوذر سال گذشته در استان مرکزی تشکیل شده و فعال است.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۳:۴۶
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1400111108170
  • خبرنگار : 50204