مدیرکل کمیته امداد فارس خبر داد:

آغاز توزیع اقلام ضروری بین آسیب‌دیدگان از سیل در فارس

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس از آغاز توزیع اقلام ضروری بین مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی که در جریان سیل اخیر آسیب دیده‌اند، خبر داد.

محمد بذرافشان یکشنبه سوم بهمن به خبرنگاران گفت: اکنون ۳۳۸۷ مورد از اقلام ضروری شامل یخچال، فریزر، کولر گازی، لباسشویی، فرش، پتو و ۳۶۵ راس دام سبک و سنگین، تهیه شده و در حال توزیع این اقلام بین مددجویان کمیته امداد در جنوب فارس هستیم.

وی افزود: تاکنون به ۶۰۲ خانوار آسیب دیده مبلغ ۳ میلیارد و ۳۸۷ میلیون ریال مساعدت پرداخت و بیش از ۶ میلیارد ریال بسته های غذایی تهیه و در بین آسیب دیدگان توزیع شده است.

بذرافشان با اشاره به خسارت های وارده به دام و طیور مددجویان ساکن در این مناطق گفت: ۳۶۵ راس دام سبک و سنگین به ارزش ۱۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال خریداری شده و در حال توزیع به مددجویانی است که دام های آنان در حادثه سیل اخیر تلف شده اند.

وی با اعلام اینکه بازسازی و تعمیرات منازل خسارت دیده در مرحله تامین اعتبار قرار دارد، ارزش اقلام لوازم خانگی تهیه شده به این منظور را ۶۱ میلیارد و ۵۴۸ میلیون ریال اعلام کرد.

بذرافشان گفت: بارندگی های اخیر در جنوب استان فارس منجر به جاری شدن سیلاب و وارد شدن آسیب‌هایی به منازل، دام و طیور و لوازم زندگی ساکنین این مناطق شد، لذا کمیته امداد با همکاری بنیاد مستضعفان، منابع امدادی و کمک های خیران اقلام مورد نیاز آسیب دیدگان تهیه شد و در حال توزیع است.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۳ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۶:۵۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400110302016
  • خبرنگار :