به گزارش ایسنا، دکتر محمدجواد هراتی در این نشست با بیان اهمیت جایگاه علوم انسانی در اداره امور جامعه به تبیین نقش مراکز آموزشی و پژوهشی در تحقق جایگاه آرمانی علوم انسانی در جامعه پرداخت.
رئیس مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی و علوم انسانی کشور بر مأموریت محور شدن مراکز پژوهشی در علوم انسانی تاکید کرد و افزود: پراکندگی فعالیتهای مراکز آموزشی و پژوهشی علوم انسانی یکی از آسیبهایی است که از تحقق مأموریت محور شدن این مراکز جلوگیری میکند.
بنابر اعلام روابط عمومی وزارت علوم، قائم مقام وزیر علوم ابراز امیدواری کرد با تأسیس مرکزی با عنوان علوم انسانی در وزارت علوم به عنوان نهاد حاکمیتی سیاستگذار در عرصه علم، گام مؤثری در ریلگذاری جهت ماموریتگرا شدن پژوهشگاههای علوم انسانی برداشته شود.
انتهای پیام