سهام رنو صعودی است؟

عملکرد خوب برندهای با ارزش‌تر رنو به کاهش افت کلی فروش سالانه گروهی این خودروساز فرانسوی در سراسر جهان کمک کرد زیرا تمرکز آن بر مدل‌های سودآورتر نتیجه‌بخش خواهد بود.

به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، فروش گروه خودروسازی رنو در سرتاسر جهان برای سومین سال متوالی در سال ۲۰۲۱ کاهش یافت و علت آن مشکلات مربوط به عرضه تراشه‌های مورد استفاده در خودروها بود.

فروش برند رنو ۵.۳ درصد کاهش و سهام رنو حدود ۲ درصد افزایش یافت اما لوکا دی مئو، مدیر عامل رنو گفت: فروش خودروهای سواری و خودروهای سبک با ۴.۵ درصد کاهش به دو میلیون و ۶۹۶ هزار و ۴۰۱ دستگاه رسیده است.

رنو در بیانیه‌ای اعلام کرد: سیاست فروش آغاز شده در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۰ منجر به افزایش سهم فروش در سودآورترین کانال‌ها می‌شود.

فابریس کامبولیو، رئیس تجاری برند رنو گفت: انتظار دارد برند رنو از نظر درآمد خالص به ازای هر مدل در سال ۲۰۲۲ افزایش یابد.

رنو می‌گوید که در پنج کشور اصلی اروپایی (فرانسه، آلمان، اسپانیا، ایتالیا و بریتانیا) سهم فروش به مشتریان خرده‌فروشی را به میزان ۵۸ درصد داشته است که نسبت به سال ۲۰۱۹ و پیش از شروع همه‌گیری بیش از ۶ واحد افزایش یافته است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۸ دی ۱۴۰۰ / ۱۴:۵۴
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 1400102821208
  • خبرنگار : 50105