رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

دهه فجر فرصتی ناب برای معرفی دستاوردهای انقلاب به جوانان است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: ایام دهه فجر فرصتی ناب برای تبیین و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به جوانان است.

عباس سروری امروز(۲۸ دی) در جلسه ستاد دهه فجر استان کرمانشاه با بیان این‌که باید برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر را هنرمندانه برگزار کنیم، گفت: باید با زبان هنر فلسفه انقلاب اسلامی را تبیین کرده و جامعه به ویژه جوانان را با اهداف و آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا کنیم.

سروری ادامه داد: باید برنامه های دهه فجر بگونه ای برگزار شود که بتواند شادابی و شور و نشاط را در این ایام در سطح جامعه بوجود آورد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تاکید کرد: ویژه برنامه های دهه فجر باید پرجاذبه بوده و با خلاقیت همراه باشند تا بتوانند تاثیرگذاری لازم را در معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به جامعه داشته باشند.

سروری اضافه کرد: امسال روایتگری انقلاب اسلامی در اولویت برنامه های گرامیداشت دهه فجر خواهد بود.

وی سپس شعار محوری امسال دهه فجر انقلاب اسلامی را "انقلاب اسلامی، برافرازنده پرچم نوین اسلامی" اعلام کرد و افزود: امسال ویژه برنامه های دهه فجر با رویکرد مردمی برگزار خواهد شد.

سروری از مسئولین کمیته های ستاد دهه فجر استان خواست بگونه ای برنامه ریزی کنند تا تمامی برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر با اولویت حضور قشرهای مختلف مردم برگزار شوند.

وی در ادامه اشاره ای هم به برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر کرمانشاه داشت و گفت: برای برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور اقشار مختلف مردم برنامه ریزی خواهد شد.

سروری با بیان این‌که سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال یکی از سخنرانان برجسته کشوری خواهد بود، گفت: هنوز در مورد مسیرهای راهپیمایی۲۲ بهمن شهر کرمانشاه تصمیم گیری نشده و نیاز به برگزاری جلساتی در این خصوص در روزهای آتی داریم.

وی سپس اشاره ای هم به برگزاری نشست ستاد دهه فجر استان با حضور استاندار کرمانشاه داشت و گفت: این نشست روز پنجشنبه همین هفته (۳۰ دی) در استانداری کرمانشاه برگزار خواهد شد.

نسل جدید مشکلات و ناکارآمدی ها را به حساب انقلاب می گذارند

حجت الاسلام صادق ایرانی مدیر حوزه های علمیه استان کرمانشاه نیز در این نشست اظهار کرد: انقلاب اسلامی در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی خود نیاز دارد بازخوانی و تبیین شود.

ایرانی تاکید کرد: اگر برنامه های دهه فجر خصوصیت روشنگری و تبیین نداشته باشند، کارایی لازم را ندارند.

مدیر حوزه های علمیه استان کرمانشاه ادامه داد: دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب خیلی روی جامعه به ویژه جوانان کار کرده اند و تلاش کرده اند تا از هر طریقی ولو دروغ گویی و شایعه پردازی جامعه را از انقلاب دلسرد کنند که در چنین شرایطی برای دلگرم کردن جامعه نسبت به انقلاب نیاز به تبیین و روشنگری داریم.

ایرانی تاکید کرد: اگر برنامه های دهه فجر در جهت روشنگری و دفاع از حقانیت نظام نباشد، حقیقتا در حق نظام و انقلاب کوتاهی کرده ایم.

وی با تاکید بر اینکه نسل جدید مشکلات و ناکارآمدی های احتمالی را به حساب انقلاب می گذارند، گفت: باید در مورد عملکرد نظام در حوزه های مختلف روشنگری شود.

ایرانی گریزی هم به مشکلات موجود در کشور زد و گفت: اگر در حوزه ای ناکارآمد بوده ایم، نباید این ناکارآمدی را به گردن نظام و انقلاب بگذاریم، چون اگر ریشه ناکارآمدی ها را بررسی کنیم، می بینیم هرجا مشکلی پیش آمده از آرمان های اسلام و انقلاب دور بوده ایم.

وی سپس اشاره ای هم به اهمیت معرفی شخصیت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به جامعه و نسل جوان داشت و گفت: باید شخصیت امام(ره) را به جامعه معرفی کنیم، چراکه لایه های شخصیتی ایشان برای خیلی از ما ناشناخته مانده است.

وی تصریح کرد: اگر در معرفی شخصیت امام خمینی(ره) کوتاهی کنیم، هم خودمان ضرر می کنیم و هم انقلاب.

ادامه این نشست با اظهار نظر مسئولین کمیته های ستاد دهه فجر استان کرمانشاه در خصوص برنامه های دهه فجر همراه بود.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۸ دی ۱۴۰۰ / ۱۲:۰۸
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400102820946
  • خبرنگار : 50180