فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان عنوان کرد

جلوه قدرشناسی از شهدای مقاومت با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت برای نشان دادن قدرشناسی از آنان است.

سردار جهانبخش کرمی شامگاه دیروز (۲۶ دی‌ماه) در مراسم گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای مقاومت استان زنجان، با تسلیت سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) اظهار کرد: این بانوی بزرگ اسلام، بانوی ادب، صبر و شهیدپروری بودند که نقش ماندگاری در دفاع از حریم ائمه‌اطهار (ع) داشتند.

وی افزود: رزمندگان استان زنجان از دوران انقلاب و در دفاع‌مقدس در همه صحنه‌ها، سختی‌ها، دفاع از حریم اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان پیش‌قدم بودند.

این مسئول ادامه داد: این گردهمایی به مناسبت گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت برگزار شده و دارای این پیام است که ما هرگز شهدا را فراموش نکرده و برای قدردانی و قدرشناسی حماسه، مجاهدت‌ها و میثاق با شهدا به ویژه سردار سلیمانی در این اجتماع گرد هم آمده‌ایم.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: به مناسبت گرامی‌داشت یاد و خاطره سردار سلیمانی هزاران برنامه توسط بسیجیان و پایگاه‌های مقاومت و مساجد در زنجان برگزار شد. سردار سلیمانی با فرمان حضرت امام خمینی (ره) برای نجات مسلمانان جهان که توسط رژیم صهیونیستی و آمریکا نابود می‌شدند، پرچم اسلام را به دست گرفت.

کرمی یادآور شد: سردار سلیمانی با توکل به خداوند متعال، توسل به ائمه‌اطهار (ع) و تکیه بر مردم و جوانان بسیج جهان اسلام را تشکیل داده و دشمن را مجبور به شکست کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: عزت و شهادت را خداوند متعال نصیب سردار دل‌ها کرده و مردم نیز برای گرامی‌داشت یاد و خاطره این شهید در دومین سالگرد ایشان سنگ‌تمام گذاشتند، به طوری که هزاران نفر در مراسم تشییع این شهید حضور یافتند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۷ دی ۱۴۰۰ / ۰۹:۰۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400102719754
  • خبرنگار : 50165