راز موفقیت در آزمون آیلتس با ایران کمبریج

آیلتس یکی از آزمون‌های ضروری در زبان انگلیسی می‌باشد که شرکت در آن و کسب نمره خوب برای بسیاری از افراد اهمیت بسیار زیادی دارد. نمره ۷ در این آزمون نمره بالا و مناسبی محسوب می‌شود از این رو زبان آموزان در تلاشند تا با یادگیری بهتر و استفاده از روش‌های مختلف این نمره را کسب کنند.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام ایران کمبریج، اگر نمره ۷ یا ۷.۵ را در آزمون آیلتس کسب کنید به این معنی می‌باشد که شما تا حدود زیادی به زبان انگلیسی تسلط دارید و حتی می‌توانید در دانشگاه‌ها و مؤسسات مختلف کشورهای مختلف شرکت کنید. ما در این قسمت با بیان روش‌های مختلف به شما کمک می‌کنیم تا در این آزمون نمره مناسبی کسب کنید اگر قصد شرکت در آزمون آیلتس و کسب اطلاعات زیادی درباره آن را دارید با ایران کمبریج همراه باشید.

آزمون آیلتس

همان طور که گفته شد یکی از آزمون‌های مهم و حائز اهمیت زبان انگلیسی آزمون آیلتس می‌باشد که برای شرکت در دانشگاه‌های مختلف در دنیا باید مدرک آیلتس داشته باشید علاوه بر این برای شرکت در برخی مؤسسات و دانشگاه‌ها شما باید با نمره بالایی این آزمون را پشت سر گذاشته باشید. این آزمون دارای ۴ ماژورل می‌باشد که باید در تک تک آن‌ها نمره بالایی کسب کنید زیرا نمره نهایی میانگین این ۴ ماژرول خواهد بود. عدد ۷ یک نمره نهایی بالا و نسبتاً خوبی می‌باشد که برای کسب این نمره باید در ماژورل‌ها نیز نمره مناسبی کسب کنید برای مثال برای کسب نمره ۷ باید در ۴ ماژرول نمرات مثال زیر را کسب کنید:

  •  نمرۀ شنیداری نمره ۷،
  •  نمره خواندن نمره ۸،
  •  نمرۀ نوشتاری نمره ۸،
  •  نمرۀ حرف زدن نمره ۷
  •  برابر است با نمرۀ کل آزمون آیلتس ۷.۵

برای کسب نمره ۷ در بخش شنیداری باید چگونه به سؤالات پاسخ دهید؟

در این قسمت ۴۰ سؤال وجود دارد که اگر به ۳۰ سؤال از آن‌ها پاسخ صحیحی دهید نمره ۷ را کسب خواهید کرد؛ و اگر به ۳۲ سؤال از ۴۰ سؤال پاسخ درستی دهید نمره ۷.۵ را کسب خواهید کرد. برای این کار باید:

  •  دقت کنید که باید تلفظ پاسخ ها را به درستی بیان کنید.
  •  در هر سؤال، فقط تا حداکثر تعداد کلمات تعیین شده به سؤالات پاسخ دهید.

برای کسب نمره ۷ در بخش خواندن باید چگونه به سؤالات پاسخ دهید؟

در این قسمت ۴۰ سؤال وجود دارد که اگر به ۳۰ سؤال از آن ها پاسخ صحیحی دهید نمره ۷ را کسب خواهید کرد؛ و اگر به ۳۳ سؤال از ۴۰ سؤال پاسخ درستی دهید نمره ۷.۵ را کسب خواهید کرد. برای این کار باید:

  •  دقت کنید که باید تلفظ پاسخ ها را به درستی بیان کنید.
  •  در هر سؤال، فقط تا حداکثر تعداد کلمات تعیین شده به سؤالات پاسخ دهید.

برای کسب نمره ۷ در بخش نوشتاری باید چگونه به سؤالات پاسخ دهید؟

در این بخش باید از کلمات پیشرفته و کاملاً متناسب با متن استفاده کنید و به هر دو سؤال پاسخ کامل بدهید همچنین متن را در پاراگراف‌های تمیز و همراه با ایدۀ اصلی و جملات پشتیبان بنویسید. توجه کنید که حتماً یک مرور کلی با جزئیات از متن اول داشته باشید و تمامی جملات را بدون ایراد بنویسید.

برای کسب نمره ۷ در بخش صحبت کردن باید چگونه به سؤالات پاسخ دهید؟

قدم اول در این بخش مناسب و بدون خطا صحبت کردن می باشد همچنین باید کاملاً متناسب با موضوع گفته شده بحث کنید و از بحث اضافی و خارج از موضوع خودداری کنید. برای این که بتوانید در این بخش نمره بالایی کسب کنید باید از کلمات ساده و معمولی استفاده نکنید بلکه در جملات خود از اصطلاح ها و کلمات غیرعامیانه استفاده کنید. سعی کنید تلفظ همه کلمات را درست بیان و کاملاً بدون خطا بیان کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ایران کمبریج به آدرس https://www.ircambridge.com/  مراجعه نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • یکشنبه/ ۲۶ دی ۱۴۰۰ / ۱۵:۳۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400102619441
  • خبرنگار : 30054