لیگ بوکس کرمانشاه برگزار می‌شود

دبیر هیات بوکس کرمانشاه از تدارک برگزاری رقابت های لیگ بوکس در استان برای اولین بار خبر داد.

خدر ولدی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به تدارک برگزاری رقابت های لیگ بوکس در استان، اظهار کرد: تاکنون حدود 10 تیم برای حضور در این رقابتها اعلام آمادگی کرده اند و به محض نهایی شدن تعداد تیم ها زمان برگزاری آن را مشخص خواهیم کرد.

وی ادامه داد: طبق برنامه این مسابقات در قالب دو گروه و به شکل رفت و برگشت برگزار می شود و تیم های باشگاهی و هیات های شهرستانی استان نیز در آن حضور خواهند داشت.

دبیر هیات بوکس کرمانشاه با بیان اینکه این برای اولین بار است که چنین لیگی و در این سطح  در بوکس کرمانشاه برگزار خواهد شد، عنوان کرد: باتوجه به تاثیراتی که شیوع بیماری کرونا بر بسیاری از رشته های پربرخورد گذاشته، برگزاری این مسابقات می تواند به پویایی دوباره بوکس کرمانشاه کمک کند.

وی ادامه داد: البته تا پیش از شیوع بیماری کرونا بنا داشتیم این رقابت ها را به شکل لیگ منطقه ای برگزار کنیم، بگونه ای که استان را به چند منطقه تقسیم کرده و در هر منطقه چند شهرستان باهم رقابت کنند.

ولدی یادآورشد: امیدواریم بتوانیم از دل این رقابت ها استعدادهای جدیدی را در بوکس استان شناسایی کنیم تا روی آنها کار کنیم.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی در خصوص سرنوشت برگزاری رقابت های بین المللی بوکس یادواره مرحوم "منوچهر طیاری" هم گفت: این برنامه همچنان به قوت خود باقی است، اما باتوجه به اینکه انتخابات فدراسیون برگزار شد، برنامه ریزی آن فعلا مسکوت مانده است.

دبیر هیات بوکس کرمانشاه ادامه داد: طبق آخرین رایزنی هایی که با اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون داشته ایم، مقرر شده این رقابتها به احتمال زیاد در بهمن و یا اسفند امسال برگزار شود.

انتهای پیام   

  • یکشنبه/ ۲۶ دی ۱۴۰۰ / ۱۱:۱۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400102619048
  • خبرنگار : 50184