98 درصد خانوارهای روستایی خراسان جنوبی گازدار می‌شوند

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با بیان اینکه 98 درصد خانوارهای روستایی خراسان جنوبی تا پایان امسال زیرپوشش گاز طبیعی قرار می‌گیرند، اظهار کرد: عملیات گازرسانی به ۱۶۹روستا نیز در دست اجرا است.

سیدمحمود هاشمی، گفت: در ادامه نهضت گازرسانی، تاپوشش گاز طبیعی خانوارهای روستایی به ۹۸ درصد می‌رسد و پایان امسال با اتمام پروژه‌های در دست اجرا، درصد بهره مندی خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبیعی به ۹۸درصد افزایش خواهد یافت.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به بهره مندی ۸۸ هزار و ۷۵۶ خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبیعی، گفت: از ابتدای امسال تاکنون به ۷۸روستا در استان گازرسانی شده که منجر به بهره مندی بیش از 1500 خانوار شده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به اینکه عملیات گازرسانی به ۱۶۹روستا نیز در دست اجرا است، افزود: با اتمام این پروژه‌ها پرونده گازرسانی روستایی در خراسان جنوبی بسته خواهد شد.

هاشمی افزود: تعهد شرکت گاز استان در سال جاری در حوزه روستایی، گازرسانی به ۲۱۲روستا است، اما امیدواریم امسال هم بتوانیم فراتر از تعهد خود در بهره مندی روستاهای استان عمل و زمینه برخورداری حدود ۲۴۰روستا از نعمت گاز طبیعی را فراهم کنیم.

وی یادآور شد: شرکت گاز خراسان جنوبی سال گذشته با گازرسانی به ۶۳۴ روستا توانست بالاترین میزان گازرسانی روستایی طی یک سال را در بیش از نیم قرن فعالیت شرکت ملی گاز ایران به نام خود ثبت کند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۸ دی ۱۴۰۰ / ۰۸:۵۷
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1400101812671
  • خبرنگار :