تاکید وزیر کشور بر رفع مشکلات محله‌های آسیب‌دیده از بارش باران در کنارک

"احمد وحیدی" وزیر کشور با همراهی رییس سازمان مدیریت بحران، رییس جمعیت هلال احمر، نماینده مردم حوزه انتخابیه چابهار در مجلس شورای اسلامی و استاندار سیستان و بلوچستان از محله‌های متاثر از بارندگی اخیر شهر کُنارک بازدید کرد.

به گزارش ایسنا-  در این بازدید احمد وحیدی بر رفع مشکلات مردم کنارک و روستاهای اطراف که از سیلاب های اخبر دچار مشکل شده اند تاکید ویژه کرد.

وزیر کشور همچنین گفت: ریاست محترم جمهور بصورت ویژه مشکلات مردم منطقه را رصد میکند و ایشان نیز تاکید ویژه بر رفع مشکلات مردم این منطقه دارند.

همچنین وزیر کشور در این بازدید ضمن دیدار چهره به چهره با آسیب‌دیدگان، روند خدمات‌رسانی و امدادرسانی به اهالی کُنارک را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان، بیشترین تمرکز بارش‌های باران در شهرستان کُنارک بوده و بسیاری از محله‌های قدیمی، منازل مسکونی و معابر این شهر دچار آبگرفتگی شدید و خسارت شده‌اند.

گروه‌های مختلفی از شهرداری‌های تهران، مشهد، شیراز، کرمان، شرکت آب و فاضلاب، شهرداری کُنارک، گروه‌های جهادی و نیروهای امدادی، نظامی و انتظامی از ساعات اولیه بارندگی در شهرهای جنوبی استان حضور دارند و بخش قابل توجهی از آب معابر و منازل تخلیه شده است و امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

همچنین ظهر امروز محموله‌های امدادی نیروی هوایی ارتش و هلال احمر، برای کمک به مردم سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان با سه فروند هواپیمای سی_۱۳۰ و یک فروند بوئینگ ۷۴۷، از پایگاه شکاری شهید لشکری به کُنارک ارسال شد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۵ دی ۱۴۰۰ / ۱۸:۱۸
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1400101511656
  • خبرنگار :