بیش از ۸۰۰۰ واکسن نزده در مهریز

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد اعلام کرد: بیش از ۸ هزار نفر در مهریز برای دریافت واکسن هنوز اقدام نکرده‌اند.

دکتر «محسن میرزایی» در بازدید از شبکه بهداشت و درمان مهریز گفت: بیش از هشت هزار نفر واجد شرایط در این شهرستان تاکنون نسبت به تزریق حداقل یک دوز واکسن خود اقدام نکرده‌اند.

وی افزود: از ابتدای طرح واکسیناسیون سراسری تاکنون بیش از ۹۰ هزار دز واکسن در مهریز تزریق شده که از این تعداد تاکنون بیش از ۴۳ هزار نفر از واجدان شرایط دوز اول و ۳۵ هزار نفر نیز دوز دوم خود را پس از تکمیل فرآیند نوبت اول، تزریق کرده‌اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد اظهار کرد: در شرایط فعلی تنها راهی که می‌توان از طریق آن بر بیماری به صورت کامل غلبه و از ابتلا به آن جلوگیری کرد، استقبال حداکثری از واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اصول پیشگیرانه است.

میرزایی تصریح کرد:حضور افرادی که واکسن کرونا تزریق نکرده‌اند، در اماکن عمومی باعث به خطر افتادن سلامت خود و سایر افراد خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مهریز، این مسئول در پایان بر همکاری فرمانداری جهت پوشش واکسیناسیون کارمندان ادارات و اداره صمت جهت واکسینه شدن کارگران واحدهای تولیدی و صنعتی و همچنین پیگیری خانه‌های بهداشت جهت واکسیناسیون صددرصدی مناطق روستایی این شهرستان تاکید کرد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۵ دی ۱۴۰۰ / ۱۲:۴۴
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1400101511281
  • خبرنگار : 50219