سرپرست جدید فرمانداری ایلام معارفه شد

در مراسمی با حضور استاندار ایلام "عبدالصاحب نادری" به عنوان سرپرست فرمانداری ایلام معارفه شد.

«حسن بهرام نیا» استاندار ایلام،  روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان ایلام با تسلیت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موهبتی الهی است که نصیب انسان های برگزیده می شود.

وی افزود: باید تلاش کرد این فرصت خدمتگزاری منجر به حل مشکلات مردم، ایجاد اشتغال، مهار تورم، رفع بیکاری و حل مشکلات معیشتی مردم و در یک کلام توسعه شهرستان ها در همه حوزه ها شود.

استاندار ایلام با تاکید بر پاسخگویی مسئولان و پیگیری امور مردم از فرماندار جدید شهرستان خواست با نصب العین قرار دادن خدمتگزاری بی منت همواره، نظارت بر بازار در اولویت خود قرار دهد.

بهرام نیا تاکید کرد: فرماندار جدید شهرستان ایلام باید نظارت مداوم و مستمر بر بازار و تنظیم بازار، پاسخگویی دقیق به خواسته های مردمی را در دستور کار قرار دهد.

استاندار ایلام ادامه داد: فردی که دارای تجربه و هم علم و ایمان باشد به مرحله جهاد سازندگی می رسد و سرپرست فرماندار جدید ایلام که از خانواده معظم شهدا بوده همچنین تجربه بالایی دارند.

 بهرام نیا گفت: باید با تفکر جهادی ضمن استفاده از نیروهای جهادی و متدین و بصورت شبانه روزی تلاش کنیم بخشی از مشکلات و مسائل مردم را برطرف کنیم.

در پایان این آیین استاندار ایلام ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های «جوهر نادری» فرماندار سابق، «عبدالصاحب نادری»  را به عنوان سرپرست فرمانداری ایلام معرفی کرد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۳ دی ۱۴۰۰ / ۲۲:۵۰
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1400101309928
  • خبرنگار : 50126