واکنش رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان به انتقاد شاهین ایزدیار

رییس فدراسیون جانبازان و معلولان درباره انتقاد یکی از ملی پوشان شنا نسبت به نامناسب بودن وضعیت تغذیه اردوهای آماده سازی بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین، گفت: اردوهای آماده سازی با حساسیت بالا و در بهترین شرایط در حال برگزاری است و اگر مشکلی وجود داشته باشد، بررسی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، محمد شروین اسبقیان در حاشیه مراسم دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که در محل کمپ تیم های ملی فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار شد، درباره زمان شروع اردوهای تیم های اعزامی به بازیهای پاراآسیایی چین، اظهار کرد: اردوی اکثر رشته ها از جمله بسکتبال با ویلچر، شنا و وزنه برداری در محل فدراسیون جانبازان و معلولان در حال برگزاری است، اردوهای دوومیدانی و والیبال نشسته نیز بزودی در خوزستان و در محلات آغاز خواهد شد.

وی گفت: برای حضور پرقدرت در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین تلاش بر این است که اردوها در بهترین شرایط و با کیفیت بالا برگزار شود تا ورزشکار مشکلی برای آماده سازی خود نداشته باشد.

اسبقیان در پایان همچنین درباره انتقاد شاهین ایزدیار از ملی‌پوشان شنا نسبت به نامناسب بودن تغذیه اردوی تیم ملی، گفت: در جریان این موضوع نیستم و با شاهین ایزدیار شخصا در این زمینه صحبت خواهم کرد که اگر مشکلی باشد، مرتفع کنیم. تلاش ما  بر این است که بهترین و باکیفیت ترین اردوها را برای ورزشکاران اعزامی به هانگژو چین فراهم کنیم و در این زمینه حساسیت خاصی نشان می دهیم. به هر صورت این موضوع بررسی خواهد شد تا ببینیم مشکل اصلی کجاست.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۳ دی ۱۴۰۰ / ۱۳:۳۴
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400101309501
  • خبرنگار : 90047