رئیس شورای شهر اردبیل:

تعرفه 1401 در شورا بررسی می شود/تغییر نام میدان ورزش به نام علی دایی

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: تعرفه عوارض شهرداری اردبیل برای سال 1401 در شورای شهر اردبیل مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

جواد انصاری در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: این تعرفه با تلاش همکاران ما در شهرداری اردبیل تهیه و تدوین شده و امروز به صورت رسمی تقدیم شورای شهر شد تا با بررسی و تصویب نهایی در پارلمان محلی در سال آینده اجرایی و عملیاتی شود.

وی با گرامیداشت نهم دی سالروز بصیرت و پیوند امت با ولایت خاطرنشان کرد: در این روز مردم رشید ایران به شکل خودجوش به صحنه آمده و پاسخی قاطع به فتنه گری ها و دسسیه های دشمنان دادند.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل یاد و خاطره سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت و گفت: مجاهد راه حق و مدافع ولایت با حضور در جبهه های مختلف هزاران کیلومتر فراتر از خاک ایران امنیت و آرامش را برای هموطنان رقم زد.

انصاری با قدردانی از پیگیری های معاونت عمرانی استاندار اردبیل در بررسی سریع پرونده های معوق کمیسیون ماده 5 بیان کرد: با تشکیل جلسات منظم در ماه های اخیر پرونده های ارسالی شهرداری برای طرح در این کمیسیون به صفر رسیده است.

وی افزود: امیدواریم در این دوره چهارساله شورای شهر حضور معاونت عمرانی در پیگیری و تشکیل جلسات منظم بستر ارائه خدمات شایسته برای اهالی اردبیل در قالب پرونده های ارجاعی به کمیسیون های تخصصی فراهم آید.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل در مورد لایحه پیشنهادی از سوی شهرداری اردبیل برای ساماندهی نخاله های ساختمانی با راه اندازی آژانس جمع آوری خاک و نخاله تصریح کرد: انتظار می رود با انتخاب پیمانکاران باتجربه و موفق در این زمینه بتوان مانند سایر استان ها در این حوزه موفق عمل کرد.

انصاری با اشاره به ارائه عملکرد شهرداری در 6 ماهه اول سالجاری ادامه داد: با پگیری اعضای شورای شهر شهرداری اردبیل گزارشی از عملکرد 6 ماهه را ارائه کرد که در آن میزان درآمد و هزینه ها مشخص بوده و اعضای شورای شهر تاکید کردند که در نیمه دوم سال باید میزان درآمدهای شهرداری از 29 درصد فراتر رود.

وی طرح اعضای شورای شهر اردبیل را مبنی بر تغییر نام میدان ورزش به نام اسطوره فوتبال دنیا علی دایی یادآور شد و بیان کرد: برای تجلیل و تکریم از این شخصیت فاخر ورزشی اعضای شورای شهر اردبیل تصمیم گرفتند تا این میدان را به نام علی دایی نامگذاری کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل اظهار کرد: اعضای شورای شهر همچنین با حسابرسی بودجه سال 97 شهرداری اردبیل موافقت کرده و بدون توجه به مسایل مطرح شده به اصل گزارش حسابرسی رای موافق داده اند.

انصاری در مورد برفروب اخیر خیابان ها و معابر شهر اردبیل توسط شهرداری اردبیل خاطرنشان کرد: فعالیت شهرداری اردبیل قابل تقدیر است چرا که در اولین ساعات با پرسنل زحمتکش این مجموعه سعی کردند تا شهر را برای عبور و مرور راحت مردم آماده کنند.

 انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۸ دی ۱۴۰۰ / ۲۲:۲۵
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400100806165
  • خبرنگار :