نشر و ترویج مکتب حاج قاسم یک وظیفه است

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با محور تبیین و ترویج مکتب حاج قاسم در سالگرد شهادت سردار دلها برگزار می‌شود.

«علی چراغی‌پور» در گفت‌وگو با ایسنا، با تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: برنامه‌های پیش بینی شده در دومین سالگرد سردار دلها در کانون‌های فهما با همکاری سایر دستگاه‌های و نهادهای اجرایی استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: برگزاری نشست‌های بصیرتی، یادواره‌های حاج قاسم سلیمانی، مسابقات کتابخوانی از وصیت نامه شهید سلیمانی و مسابقه دلنوشته‌ای به سردار دلها، توزیع بسته های غذایی به نیابت از سردار دلها در بین نیازمندان و محرومین از جمله برنامه‌های گرامیداشت سالگرد شهادت سردار دلها در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام است.

وی، فضا سازی محیطی سطح مساجد و کانون‌ها، اجرای گروه‌های سرود و محافل انس با قرآن و ختم قرآن و صلوات هدیه ثواب آن به روح شهید سردار سلیمانی، پخش کلیپ و سخنرانی‌های حاج قاسم در فضای مجازی، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا و مراسمات ویژه سالگرد سردار دلها در روز ۱۳ دی ماه را از دیگر برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون‌های مسجد استان در دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی عنوان کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با تاکید بر اینکه یاد و نام شهید سردار حاج قاسم سلیمانی برای همیشه تاریخ در ذهن و دل مردم ایران زنده است، خاطر نشان کرد: تبیین و ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی و آشنایی نسل جوان و نوجوان با ویژگی های شخصیتی آن مرد بزرگ از اهداف برگزاری این برنامه های گرامیداشت سالگرد شهادت سردار دلها است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۸ دی ۱۴۰۰ / ۱۱:۰۱
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1400100805539
  • خبرنگار :