پس از سه روز جست‌وجو اتفاق افتاد؛

کشف جسد جوان طارمی در ارتفاعات این شهرستان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، از پیدا شدن جسد بی‌جان جوان طارمی پس از سه روز جست‌وجوی شبانه‌روزی توسط تیم‌های امداد و نجات در ارتفاعات پاسار طارم پیدا شد.

سید قاسم موسوی شامگاه دیروز (اول دی‌ماه) در جمع  خبرنگاران، با بیان اینکه ساعت ۲۱ شامگاه یکشنبه ۲۸ آذرماه گزارشی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات (EOC) زنجان در خصوص مفقود شدن جوانی ۳۵ ساله در مسیر جاده چرزه به جیش‌آباد داده شد، تاکید کرد: به منظور جست‌وجوی این جوان، دو تیم جست‌وجو به ارتفاعات جیش‌آباد این شهرستان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه جست‌وجوی تیم‌های امداد و نجات با همکاری اهالی روستاهای انارستان، چرزه، گیلوان و پاسار انجام شد، اظهار کرد: روزانه دو تیم پنج نفره امداد و نجات کوهستان همراه ۱۵ نفر از روستائیان جست‌وجو را ادامه می‌دادند.

این مسئول، یادآور شد: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده و با توجه به صعب‌العبور بودن منطقه و شرایط نامساعد جوی انتقال جسد به روز دیگر موکول شد.

موسوی با بیان اینکه این جوان اهل گیلوان و ساکن استان البرز بود، خاطرنشان کرد: از هم‌وطنان درخواست می‌کنیم در صورت گرفتار شدن در هر سوانح و حوادثی با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانند تماس برقرار کنند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲ دی ۱۴۰۰ / ۰۹:۳۵
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400100200934
  • خبرنگار : 50163