نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

به عملکردها نگاه منصفانه داشته باشیم

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: هر آمدنی رفتنی دارد و مدیریت نیز چنین است ولی باید منصفانه به عملکردها نگریست.

آیت‌الله علی خاتمی ظهر امروز (۱ دی‌ماه) در جلسه شورای اداری استان زنجان، اظهار کرد: سه معاون استاندار که جای خود را به مدیران جدید داده‌اند در مدت مدیریت خود عملکرد خوبی در استان داشته‌اند.

وی تصریح کرد: باید در دوران مدیریت، کاری کرد که بعد از رفتن به نیکی از فرد یاد شود و خوشبختانه سه معاون سابق استاندار زنجان جزو این افراد هستند و امیدواریم در جایگاه‌های بعدی مایه خیر برای کشور و استان باشند.

معاون سابق استاندار زنجان در این جلسه گفت: از مردم بابت کارهایی که موفق به انجام آن نشدم عذرخواهی می‌کنم.

مهرداد سلطانی با بیان اینکه در طول حضور خود در این سمت با مشکلات مالی شدید مواجه بودیم، اظهار کرد: در این شرایط تلاش کردیم ساختارها اصلاح و ریل‌گذاری صحیح برای تصمیم‌گیری‌ها انجام شود.

وی اصلاح ساختار در اجرای طرح‌های عمرانی را حایز اهمیت دانست و یادآور شد: راه پیش‌رو راه سختی است و هر مدیری که وارد میدان شود ایثارگری زیادی می‌کند پس باید همه یک‌دل در مسیر پیشرفت گام برداریم.

محمدرضا آبی‌پور معاون سابق هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان نیز در این جلسه، اظهار کرد: تلاش کردیم به‌عنوان وظیفه کار انجام دادیم و اگر قصوری وجود داشت شرمنده مردم عزیز استان هستیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان اظهار کرد: شیوع کرونا، برگزاری سه دوره انتخابات بسیار سخت بود و اگر هم مدیران نبودند قطعا به نتیجه نمی‌رسیدیم.

سمانه شاددل تصریح کرد: همه تلاش خود را به کار گرفتیم تا ضمن رعایت قانون به بهترین نحو ممکن انجام وظیفه کنیم. البته به‌خاطر محدودیت منابع شاید مشکلی به وجود آمده بود که از این بابت عذرخواهی می‌کنم.

  • چهارشنبه/ ۱ دی ۱۴۰۰ / ۱۳:۵۴
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400100100532
  • خبرنگار : 50160