امتحانات ترم جاری دانشجویان کارشناسی دانشگاه بوعلی سینا مجازی است

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی سینا گفت: امتحانات ترم جاری دانشجویان مقطع کارشناسی به صورت مجازی و برای مقطع دکتری به صورت حضوری خواهد بود؛ در این زمینه برای مقطع کارشناسی ارشد به زودی اعلام نظر خواهد شد.

گودرز احمدوند در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه دروس عملی دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد از ۲۰ آذرماه تا دوم دی ماه سالجاری به صورت فشرده و بارعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری درحال انجام است، افزود: این روند نیز برای دانشجویان دکتری از تاریخ ۲۰ آذرماه حضوری شده است. همچنین برای تصمیم‌گیری درباره حضوری شدن تمام روند آموزشی برای تمامی مقاطع در ترم تحصیلی آینده باتوجه به شرایط کرونایی موجود کشور کمی زود هنگام است.

وی با بیان اینکه با حضوری شدن بخشی از روند تحصیلی در ترم جاری، می‌تواند امکان ارزیابی مناسبی را برای تصمیم‌گیری درباره نحوه ادامه فعالیت دانشگاه برای ترم تحصیلی آینده فراهم کند، توضیح داد: با فرض اینکه ترم تحصیلی آینده به صورت حضوری خواهد بود، برنامه‌ریزی‌های آموزشی کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه در این زمینه صورت خواهد گرفت و این روند با توجه به تجاربی که در این مدت به دست آمده طراحی خواهد شد.

وی ادامه داد: به احتمال زیاد مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری برای ترم تحصیلی آینده به صورت حضوری برگزار خواهند اما با توجه به مشکلاتی از قبیل اختصاص خوابگاه به دانشجویان غیر بومی، تهیه غذا  و سایر موارد نمی‌توان درحال حاضر تصمیم مشخصی در این زمینه برای دانشجویان مقطع کارشناسی گرفت و برای تصمیم‌گیری نیاز به زمان بیشتری است.    

احمدوند با تاکید بر اینکه درحال حاضر تنها برای اساتید و کارکنان دانشگاه که ملزم به حضور در محیط دانشگاه هستند، تزریق واکسن یا ارائه تست منفی PCR به صورت ۱۵روز یکبار الزامی است، گفت: درباره الزام تزریق واکسن برای تمامی دانشجویان مقاطع مختلف دانشگاهی دستورالعمل مشخصی برای دانشگاه‌ها در نظر گرفته نشده این درحالیست که در صورت حضوری شدن روند آموزشی دانشگاه‌ها این مهم، امری ضروری خواهد بود.

انتهای پیام     

  • چهارشنبه/ ۲۴ آذر ۱۴۰۰ / ۱۱:۱۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400092418769
  • خبرنگار : 50288