بستری ۱۰۵ بیمار جدید و ثبت ۳ فوت ناشی از کرونا در فارس

براساس آخرین آمار اعلامی از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۵ بیمار جدید در شهرستان‌های تحت پوشش این دانشگاه در فارس بستری شدند و متاسفانه سه بیمار مبتلا به کرونا فوت کردند.

برپایه آخرین اطلاعات اعلامی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تا صبح روز سه‌شنبه ۲۳ آذر در شهرستان‌های تحت پوشش این دانشگاه، یک میلیون و ۵۲۸ هزار و ۳۱۳ تست تشخیصی مولکولی و ۲۶۵ هزار و ۲۸۳ مورد تست سریع انجام و  ۵۰۶ هزار و ۴۶۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹، شناسایی شده است.

طبق این آمار، طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۵ نفر در بخش‌های کرونایی مراکز تحت مدیریت علوم پزشکی شیراز بستری شدند و آمار کل بیماران مثبت و مشکوک دارای علائم بستری به ۷۵۰ نفر رسیده است که ۱۰۶ نفر از آنان به دلیل وخامت شرایط جسمی، خدمات مراقبت ویژه دریافت می‌کنند.

این آمار همچنین حاکی از ثبت ۳ مورد فوت بر اثر ابتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته بوده که با احتساب این عدد، آمار کل قربانیان همه گیری کرونا از ابتدا تاکنون به هفت هزار و ۳۲۰ نفر افزایش یافته است.

آمارها نشانگر آنست که طی مدت همه گیری کرونا، ۴۹۶ هزار و ۲۱۹ از مبتلایان شناسایی شده، از بیماری کروناویروس رهایی یافته‌اند.

این خبر حاکیست که مجموع تعداد دُز تزریق شده واکسن کرونا در شهرستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با احتساب سه دُز، به ۶ میلیون و ۱۶۰ هزار و ۶۲۵ دُز رسیده که از این تعداد سه میلیون و ۱۹۷ هزار و یکصد دُز نوبت اول، دو میلیون و ۸۲۵ هزار و ۱۴۵ دُز نوبت دوم و ۱۳۸ هزار و ۳۸۰ دُز نوبت سوم واکسن بوده است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۳ آذر ۱۴۰۰ / ۱۵:۱۸
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400092318195
  • خبرنگار :